نسخه چاپی

پورحیدری؛

دلم می خواهد سال آینده دوباره به نیمكت استقلال برگردم

سرپرست استقلال می گوید بدترین خبری كه در سال 94 شنید خبر درگذشت رضا احدی بود: «هیچ ‌وقت لطف احدی را فراموش نمی كنم.»

به گزارش نما به نقل از جام نیـوز، بيماري منصور پورحيدري واقعاً يكي از نگران‌كننده‌ترين اخبار سال جاري بود. البته خوشحاليم كه حال منصورخان بهتر است و روند درماني‌اش خوشبختانه به خوبي طي مي‌شود. وی روز گذشته هم در بيمارستان بود و مشغول انجام كارهاي درماني.

اظهارات پورحیدری را در ادامه می خوانید:

* خوشبختانه حال‌تان خيلي بهتر شده.

- بله، خيلي بهترم. البته به خاطر اين آنتي‌بيوتيك‌هايي كه مصرف مي‌كنم، احساس ضعف مي‌كنم ولي بايد اين روند را انجام دهم تا ريه‌هايم پاك شود. كادر پزشكي بيمارستان ايرانمهر برايم سنگ تمام گذاشت؛ از دكتر احمدي گرفته تا آقايان دكتر زحمتكش، خسروي، زالي، طباطبايي و... از طرف ديگر واقعاً ممنون همسرم هستم كه به خاطر من دانشگاه و كارش را رها كرده و كمك‌حالم است. همچنين بايد از پيشكسوتان، مديران محترم وزارت ورزش و دكتر گودرزي و همه مردمي كه برايم دعا كردند نيز تشكر كنم. از سوي ديگر قدردان رسانه‌ها هم هستم كه خيلي به فكرم بودند. گاهي اوقات كه سر تمرين مي‌روم هم آقايان خبرنگاران و عكاسان خيلي ابراز لطف مي‌كنند كه واقعاً ارزشمند است. اين را هم بگويم كه آقاي فردوسي‌پور مرا به برنامه 90 دعوت كرد اما واقعاً نمي‌توانستم بروم. برايم مقدور نبود چون تحت درمان بودم و ضعف داشتم ولي واقعاً از ايشان و ساير رسانه‌ها ممنونم.



* استقلال هم سال خوبي را سپري كرد. البته غير از 3 ماه اول.

- بله، نيم‌فصل اول كه واقعاً عالي بوديم. همين الان هم شرايط خوب است. در ليگ صدرنشين هستيم و در جام حذفي هم فيناليست. البته دست و بال پرويز به خاطر مصدوميت‌ها بسته شده اما به موفقيت او در اين فصل اميدواريم.



* فكر كنم بدترين اتفاق امسال براي استقلالي‌ها، فوت رضا احدي بود، درست است؟

- خيلي خبر تلخي بود. سال 68 كه به استقلال برگشتم، رضا هم به خاطر من آلمان را رها كرد و برگشت استقلال. هيچ ‌وقت اين لطف احدي را فراموش نمي‌كنم. البته خبرهاي تلخ ديگري هم شنيديم؛ از فوت همايون بهزادي عزيز تا هادي نوروزي. اكبر دارستاني و مربي تيم واليبال پيكان. اميدوارم ديگر چنين وقايعي را شاهد نباشيم.



* آرزوي منصورخان براي سال 95؟ شما را روي نيمكت مي‌بينيم؟

- همه تلاشم را مي‌كنم تا بيماري‌ام خوب شود و دوباره به نيمكت استقلال برگردم. خيلي دلم مي‌خواهد دوباره هر طوري كه شده بتوانم كمك‌حال استقلال شوم. مردم هم دعا كنند.



* راستي اولين عيدي را به چه كسي مي‌دهيد؟

- شك نكنيد به همسرم. او اولين عيدي سال 95 را از من مي‌گيرد. ساير اعضاي خانواده‌ام هم بسيار عزيز و محترم هستند؛ از دختر و پسرم گرفته تا عروس و نوه عزيزم. دلم مي‌خواهد سالي سرشار از كاميابي در انتظار مردم و ورزش ايران باشد.

۱۳۹۴/۱۲/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...