نسخه چاپی

17 مارس روز خوش ویندوزفونی ها

زمان عرضه ویدوز 10 موبایل تایید شد

علاقه مندن به محصولات كمپانی مایكروسافت و بویژه پلتفرم ویندوز حتماً به یاد دارند كه چندی پیش، این ابركمپانی نرم افزاری جهان، اوایل سال میلادی جاری را زمان عرضه رسمی سیستم عامل ویندوز 10 موبایل تعیین كرده بود.

به گزارش نما از آن جایی که زمان دقیق این بروزرسانی مشخص نشده بود، تا به امروز شایعات و خبرهای زیادی در این خصوص به بیرون درز کرده بود که خوشبختانه بر اساس جدیدترین گزارش منتشر شده، تاریخ 17 مارس یعنی امروز برای عرضه این نسخه از پلتفرم ویندوز موبایل تعیین شده است.

به گفته این منبع آشنا به برنامه های مایکروسافت، این کمپانی عرضه این بروزرسانی را از امروز آغاز خواهد کرد و همانطور که پیش‌‌تر نیز در تک شات خواندید، برخی مدل های نوکیا و لومیا از قبیل لومیا 1520، لومیا 930، لومیا 735، لومیا 830، لومیا 635 و لومیا 535 به ویندوز 10 موبایل آپدیت خواهند شد.

اگر نیم نگاهی به گذشته بیاندازیم، قرار بر این بود که در ماه دسامبر سال گذشته، این بروزرسانی برای کاربران برخی گوشی های ویندوزفونی که اسمارت فون آن ها از این پلتفرم پشتیبانی می کرد، ارسال شود اما بنا به دلایلی به تعویق افتاد. طولی نکشید که باری دیگر زمزمه هایی مبنی بر عرضه این نسخه از پلتفرم ویندوز در ماه فوریه در فضای رسانه ای منتشر شد که این بار هم، این اتفاق نیفتاد.

تا این که امروز، این منبع آگاه اطلاعات دقیقی را در این خصوص منتشر کرد و امروز را زمان عرضه رسمی ویندوز 10 موبایل برای کاربران خوش شانس گوشی های ویندوزفونی اعلام کرد.

البته هنوز این خبر واکنشی را از سوی مسئولین مایکروسافت به دنبال نداشته است، اما پی بردن به صحت و یا نادرستی این خبر تنها چند ساعت زمان خواهد برد و باید منتظر ماند و دید که آیا بالاخره مایکروسافت به انتظار چندین ماهه کاربران پایان خواهد داد یا خیر.

۱۳۹۴/۱۲/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...