نسخه چاپی

حبیبی در گفت و گو با سایت خبری نما:

تضعیف روحیه انقلابی هدف خطرناك نفوذی ها است

عکس خبري -تضعيف روحيه انقلابي هدف خطرناک نفوذي ها است

محمد نبی حبیبی با اشاره به تاكیدات اخیررهبرانقلاب در رابطه با خطر نفوذی‌ها و انقلابی زدایی گفت: یكی از اهداف خطرناك نفوذی‌ها تضعیف روحیه انقلابی گری است.

محمدنبی حبیبی در گفت وگو با سایت خبری نما اظهار داشت: یکی از اهداف نفوذی ها این است که روی روحیات انقلابیون اثر بگذارند و آن‌ها را به این نتیجه برسانند که فصل انقلابی بودن تمام شده است.
حبیبی دبیر کل حزب موتلفه اظهار داشت: خطر بزرگی که از همان ابتدای انقلاب، آن را مورد تهدید قرار داد این بود که روحیه انقلابی تقلیل و ضعیف شود ویک روحیه سازشکارانه با دشمنان، جایگزین روحیه انقلابی شود.
وی در رابطه با خطر انقلابی زدایی از ابتدای انقلاب اظهار داشت: من به خاطر دارم که آقای بازرگان در همان دوره دولت موقت گفت«انقلاب تمام شد و مردم به خانه های خود بروند.»
حبيبي با بیان اینکه تقلیل و ضعیف شدن روحیه انقلابی خطری است که نه تنها انقلاب اسلامی ایران بلکه همه انقلاب ها را تهدید می کند تصریح کرد: اگر ما با ضعف روحیه انقلابی گری مواجه شویم نه تنها در داخل کشور آسیب پذیری جدی پیدا خواهیم کرد بلکه آن دسته از مسلمانان که پس از پیروزی انقلاب اسلامی روحیه انقلابی پیدا کردند آسیب جدی خواهند خورد.
وی افزود :تضعیف روحیه انقلابی گری در ایران به روحیه مسلمانان در سایر کشورها که تا کنون به انقلاب اسلامی ایران امیدوار بودند وآن را الگو قرار داده‌اند لطمه بزرگی خواهد زد.
دبیر کل حزب موتلفه با اشاره به سخنان اخیر رهبر انقلاب در رابطه با خطر انقلابی زدایی تصریح کرد: متاسفانه در داخل کشورعده ای تمایل دارند با کنار آمدن با آمریکا وسایر دشمنان در نظم نوین جهانی که طراح این نظم هم خود غربی ها هستند ما را از این روحیه انقلابی بیرون آورند.
حبیبی با تشریح اینکه نفوذی‌ها کسانی هستند که خودشان مرعوب غربند و می خواهند از طرق گوناگون این رعب را در دل انقلابی ها ایجاد کنند گفت: با توجه به عرض اندام برخی در داخل کشور در انقلابی زدایی، رهبر انقلاب در طی سالهای اخیر به دوموضع خطر نفوذی ‌ها و داشتن روحیه و عملکرد انقلابی همواره تاکید دارند.
وی افزود: نیروهای انقلاب با تذکر مداوم و هوشمندانه رهبر انقلاب در رابطه با خطر نفوذی ها و انقلابی زدایی باید هوشیارتر از گذشته در وسط میدان باشند و اجازه تاخت وتاز به افراد ترسو و سازشکار را ندهند.
ايشان درباره مواضع دولت در رابطه با انقلابیگری گفت: دولت باید با روحیه قوی‌تر و جدی تری به پاسخگویی به دشمنان ما بپردازد.
حبیبی ادامه داد: دولت فعلی باید با کشورهایی که قصد برخورد با ما را دارند و می خواهند ما را یک ملت ضعیف بار بیاورند قاطع تر از گذشته برخورد کند بنابراین انتظار ما این است که دولت فعلی با روحیه قوی تر و انقلابی تر عمل کند.
وی در رابطه با مخاطب و هدف جریان انقلابی زدایی گفت: عامه مردم و به خصوص خود انقلابیون هدف مورد نظر جریان انقلابی زدایی هستند و البته مسئولین نیز مورد هدف این جریان قرار دارند.
دبیر کل حزب موتلفه در پایان در رابطه با تقویت جدی روحیه انقلابی اظهار داشت: باید مفاهیم بزرگی مثل استقلال، شهادت و روحیه قوی مبارزاتی و انقلابی‌گری به طور دائم به عنوان یک موضوع اصلی مدنظر همه دلسوزان انقلاب باشند.

۱۳۹۴/۱۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...