نسخه چاپی

نكونام گل زد اوساسونا برد/كاپیتان پامپلونا را به مقصد تهران ترك كرد

عکس خبري -نکونام گل زد اوساسونا برد/کاپيتان پامپلونا را به مقصد تهران ترک کرد

در هفته بیست و چهارم اسپانیا اوساسونا به مصاف گرانادا رفت و در روزی كه نكونام گل اول بازی را به ثمر رساند در نهایت این به نتیجه 2-1 به سود شاگردان مندلیبار به پایان رسید.

در ادامه هفته بیست و چهارم لالیگا اوساسونا در ورزشگاه ناوارو به مصاف گرانادا رفت و در روزی که نکونام طبق معمول گذشت ه از ابتدا در ترکیب حضور داشت با نتیجه 2-1 بر حریف سرسخت خود غلبه کرد و تا مکان هفتم جدول قرار بگیرد.

گل های این دیدار را نکونام در دقیقه25 و دژان لکیک در دقیقه 29 و تک گل گرانادا را مایکل ریکو در دقیقه 30 به ثمر رساند.

گل اول اوساسونا را جواد نکونام روی پاس آلوارو سخودو زده و گل دوم را دژان لکیک، ستاره دیدار مقابل بارسا به ثمر رساند.نکونام در دقیقه 83 از داور کارت زرد گرفت این در حالی بود که اوساسونا از دقیقه 74 با دو کارته شدن و اخراج پونیال 15 دقیقه پایایی دیدار را 10 نفره به پایان رساند.

نکته جالب این دیدار زمانی رخ داد که نکونام بعد از گل به سمت "مندلیبار "مربی اوساسونا رفت و شادی بعد از گل را باوی تقسیم کرد و در این حین صحبتهای به زبان اسپانیایی بین این دو رد و بدل شد که از حالت صورت نکونام مشخص بود که به سختی سخنان او را متوجه می شود.

شاگردان "خوزه مندلیبار "با این برد دوباره امیدهای حضور در بین 4 تیم بالای جدول را زنده کردند.
این پنجمین گل این فصل نکونام در لالیگا بود .جواد بعد از این بازی راهی فرودگاه شد تا فردا به جمع ملی پوشان اظافه شود.

لازم به ذکر است تیم ملی کشورمان در چارچوب مقدماتی جام جهانی به مصاف قطر خواهد رفت .پیش از این در غیبت نکونام شاگردان کارلوس کی روش در یک دیدار دوستانه به مصاف اردن رفتن که به تساوی 2-2انجامید.

۱۳۹۰/۱۲/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...