نسخه چاپی

پرسپولیس - صبا؛ طلسم آزادی می‌شكند؟

عکس خبري -پرسپوليس - صبا؛ طلسم آزادي مي‌شکند؟

هفته چهارم لیگ برتر یكشنبه شب با دیدار دو تیم پرسپولیس و صبای قم آغاز می‌شود.

پرسپولیس - صبا؛ طلسم آزادی می‌شکند؟
هفته چهارم لیگ برتر یکشنبه شب با دیدار دو تیم پرسپولیس و صبای قم آغاز می‌شود.
به گزارش نما، هفته چهارم لیگ برتر یکشنبه شب با انجام یک دیدار آغاز می‌شود و 8 دیدار دیگر دوشنبه شب برگزار خواهد شد.
در تک بازی یکشنبه شب پرسپولیس میزبان صبای قم است و کمیته استیناف با تعلیق محرومیت هواداران این تیم فرصت دوباره‌ای به تماشاگران پرسپولیس داد تا تیم محبوب‌شان را از نزدیک ببینند. مسئله‌ای که باعث اعتراض باشگاه صبای قم هم شد و آنها از فدارسیون خواسته‌اند محرومیت یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم آنها نیز بخشیده شود.

صبا می‌دانست بازی در ورزشگاه خالی آزادی فرصتی بزرگی برایش محسوب می‌شود و اکنون آنها باید مقابل تماشاگران پرشور و پرشمار سرخپوشان شب سختی را سپری کنند.

صبا 5 بازیکن خود را برای این دیدار در اختیار ندارد. مجید هوتن و مسعود حق‌جو به خاطر محرومیت و محمد آرام طبع، سعید لطفی و مجید حیدری به دلیل مصدومیت غایب هستند و شاید محسن خلیلی گلزن سابق پرسپولیس هم به دلیل مصدومیت نتواند به میدان بیاید.

صبا دومین خط حمله قدرتمند لیگ را با 7 گل زده در اختیار دارد. میلاد نوری با 4 گل زده یکی از بازیکنان گلزن صباست. همین خط حمله قدرتمند می‌تواند برای پرسپولیس که خط دفاعش هنوز هماهنگ نیست و دروازه‌بان مطمئنی ندارد خطرناک باشد. شهاب گردان نشان داده که آن سنگربان فصل گذشته ذوب آهن نیست و حتی در نامه‌ای از هواداران پرسپولیس درخواست بخشش کرد.

خط متزلزل دفاع و دروازه‌بان نامطمئن پرسپولیس مقابل این خط حمله شب سختی را خواهند داشت مگر اینکه شاهد پرسپولیسی متفاوت از سه دیدار قبلی باشیم. سرخپوشان اکنون در رده دهم جدول هستند برای اینکه به سرنوشت ابتدای فصل گذشته دچار نشوند باید صبا را شکست دهند تا دوباره قعرنشینی را تجربه نکنند.

پرسپولیس در دو بازی قبلی خود در ورزشگاه آزادی نتوانسته پیروز شود و باید دید شاگردان ژوزه می‌توانند طلسم‌شکنی کنند و اولین سه امتیاز لیگ دوازدهم را در ورزشگاه آزادی بگیرند یا نه.

به گزارش مشرق برنامه هفته چهارم به شرح زیر است:

یکشنبه 15/5/91- ساعت 22:30

پرسپولیس - صبای قم- ورزشگاه آزادی

دوشنبه 16/5/91- ساعت22

سایپا - داماش- ورزشگاه انقلاب کرج

نفت آبادان - نفت تهران- ورزشگاه تختی آبادان

آلومینیوم هرمزگان - فولاد خوزستان- ورزشگاه خلیج فارس

ملوان - فجرسپاسی - ورزشگاه تختی انزلی

پیکان - گهر دورود- ورزشگاه دستگردی تهران

راه آهن - تراکتورسازی- ورزشگاه تختی تهران

ذوب آهن - سپاهان- فولادشهر اصفهان

ساعت 22:30

مس کرمان - استقلال- باهنر کرمان

۱۳۹۱/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...