نسخه چاپی

3 آرزوی برانكو بر سر سفره عید نوروزِ ایرانی

بعد هم دلم می‌خواهد تیمم قهرمان شود. همه می‌دانند ما در تمرینات پرسپولیس چقدر زحمت می‌كشیم و چقدر كار می‌كنیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم.

به گزارش نما؛ سال تحویل می شود و برانکو سرمربی پرسپولیس یک آرزوی ویژه دارد. این گفت و گو مجالی است برای آنکه او از این آرزو بگوید. مرد کروات همچنین درباره سال 94 و سال جدید حرف هایی می زند.



دعای شما در لحظه سال تحویل ایرانی ها چیست؟
من به سلامتی مردم و گسترش صلح در جهان امیدوارم. آرزو می‌کنم بعد از این دو مسئله، ایرانی‌ها با افتخار زندگی کنند. بعد هم دلم می‌خواهد تیمم قهرمان شود. همه می‌دانند ما در تمرینات پرسپولیس چقدر زحمت می‌کشیم و چقدر کار می‌کنیم تا بتوانیم به قهرمانی برسیم. تیمی که من ساختم، بارها توسط کارشناسان مختلف مورد تمجید قرار گرفته و به همین خاطر باید از شاگردانم تشکر کنم چون آنها با تلاش خود این شرایط را ساختند. حالا هم به جایی رسیده‌اند که می‌توانند قهرمان لیگ شوند. این مهم‌ترین آرزوی من در سال آینده است.


چه حرفی با ایرانی ها در آستانه سال جدید دارید؟
سال خوبی را برای ایرانی‌ها آرزو می‌کنم. به خاطر سال‌ها کار در ایران، با فرهنگ مملکت شما آشنا هستم و می‌دانم عید نوروز چقدر برای ایرانی‌ها مهم و باارزش است. برای ما هم باید سال خوبی پیش‌رو باشد چون می‌خواهیم در سال آینده و پس از تعطیلات نوروزی با قدرت برگردیم و پیروزی‌های دیگری را رقم بزنیم.


به بعد از تعطیلات چقدر فکر کرده اید؟
وقتی به لیگ برگردیم، سه بازی بسیار سخت را مقابل خود خواهیم داشت. ابتدا با سیاه‌جامگان بازی خواهیم کرد، سپس با گسترش فولاد و بعد از آن با استقلال. نمی‌توانم بگویم از این قرعه ناامید هستم اما باید با تمرکز بالا به میدان برویم چون دیدارهای حساسی مقابل‌مان قرار گرفته و نمی‌توانیم نسبت به آن بی‌تفاوت باشیم. امیدوارم در بازی‌های آینده، با کیفیت بهتری به لیگ برگردیم.


از اتفاقات سال 94 بگوئید.
در این سال اتفاقات زیادی را تجربه کردم. من در ابتدای سال جاری به خاطر ایرانی‌ها به پرسپولیس آمدم و فکر می‌کنم بهترین انتخاب ممکن را داشتم. در 11 ماه گذشته نیز توانایی‌های تیمم برای همه مشخص شد. البته همه چیز همیشه خوب و مثبت نبود مثلاً از دست دادن هادی نوروزی، همه ما را آزار داد. من بهترین کاپیتان ممکن را از دست دادم و بابت این مسئله هنوز غمگین هستم. با این حال روزهای خوبی هم داشتیم به خصوص در روزهای برد؛ مثلاً پیروزی مقابل الهلال عربستان در تهران یا پیروزی در دربی برگشت فصل قبل که من و هواداران را شاد کرد. می‌خواهم آرزو کنم این شادی‌ها در تیم بماند و دیگر هیچ تیم و باشگاهی، جوان مؤثر و مؤدبی مثل هادی نوروزی را از دست ندهد.


البته شما در این یک سال رابطه خوب هم با رسانه ها داشتید.
باید قبول کنیم که اهالی فوتبال یک خانواده را تشکیل داده‌اند و حتماً رسانه‌ها، یکی از اعضای مهم این خانواده هستند. اگر رسانه‌ها نباشند، فوتبال نمی‌تواند جذاب و حرفه‌ای باشد. البته هر دو طرف یعنی فوتبالیست‌ها و خبرنگاران در طول سال‌ها از یکدیگر دلخوری‌هایی خواهند داشت ولی همه اینها رفع می‌شود. ما می‌خواهیم تیم بهتری شویم و رسانه‌ها هم به ما کمک کرده‌اند پس با هم دوست و صمیمی هستیم.


پیش بینی شما از سال 95 چیست؟
یک سال خوب در انتظار ایرانی‌هاست. در این سال، بازی‌های ملی برای ایران آغاز می‌شود و سپس پرسپولیس به اردوی عمان می‌رود. بعد از تعطیلات نوروزی هم ما به لیگ برمی‌گردیم. سال بسیار شلوغی را در پیش داریم و یک بار دیگر آرزو می‌کنم همه چیز برای ایرانی‌ها عالی باشد.

خبرانلاین

۱۳۹۵/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...