نسخه چاپی

ارزیابی یك نماینده مجلس از تحقق شعار اقتصاد مقاومتی

رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: رفع موانع تولید و ایجاد اقتصاد رقابتی از جمله مهمترین راهكارهای تحقق اقتصاد مقاومتی است و همه مسئولان و مردم باید در جهت اجرایی كردن آن تلاش كنند.

به گزارش نما، «احمد سالک کاشانی» در گفت وگویی که پایگاه اطلاع رسانی خانه ملت آن را منتشر کرد، گفت: تحقق اقتصاد مقاومتی، سه مولفه داخلی و خارجی دارد، یکی از موضوعات آن نقش آحاد جامعه در اجرا و تحقق اقتصاد مقاومتی است به گونه ای که مردم باید از ظرفیت های فردی خود برای این مسئله استفاده کنند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: یکی دیگر از مولفه ها، نقش مسئولان و مقام ها به ویژه دولت است، همچنین قوه مقننه نیز برای ریل گذاری جهت حرکت دولت و اجرای برنامه نقش بسیار مهمی دارد.
وی گفت: مجلس در سال 94 قانون رفع موانع تولید را برای حمایت از اقتصاد مقاومتی به تصویب رساند از این رو در شرایط کنونی برای تحقق این سیاست، نیازی به تصویب قانون جدید نیست. امید است دولت در سال 95 این قانون را اجرایی کند.
رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: مخاطب و مولفه سوم در تحقق اقتصاد مقاومتی، استکبار جهانی و دشمنان جمهوری اسلامی هستند. بی تردید اگر ما در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی عمل کنیم، قطعا دیگر دشمنان نمی توانند حتی کوچک ترین آسیبی به ما وارد کنند، بنابراین در شرایط کنونی رشد تولید ملی، رفع موانع رشد تولید و ایجاد اقتصاد رقابتی باید در دستور کار قرار گیرد.

۱۳۹۵/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...