نسخه چاپی

بازداشت كلاهبردار 11میلیاردی با رد رشوه 500میلیون ریالی

فرمانده انتظامی خرم آباد، از بازداشت كلاهبردار ۱۱میلیاردی و رد رشوه ۵۰۰میلیون ریالی در این شهرستان،خبرداد.

به گزارش نماو به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین نجفی گفت: ماموران انتظامی پاسگاه کاکاشرف در پی اجرای احکام صادره از اجرای احکام حقوقی و دادسرای عمومی انقلاب خرم آباد،مبنی بر کلاهبرداری یازده میلیارد ریالی توسط یک نفر با موضوع خرید و فروش چند قطعه زمین به افراد مختلف ، بلافاصله جهت دستگیری متهم وارد عمل شدند.

وی در ادامه افزود:ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی همه جانبه ،کلاهبردار میلیاردی را ، در یکی از روستاهای منطقه کاکاشرف دستگیر کردند.

نجفی با بیان این که برای متهم تاکنون بیش از 15برگ جلب در اجرای احکام حقوقی و 10فقره پرونده در دادسرای عمومی انقلاب خرم آباد ،صادر شده است، اظهار داشت: کلاهبردار 11میلیاردی طی 5 سال در تهران و شهرستان های اطراف متواری شده بود.

فرمانده انتظامی خرم آباد گفت: فرد متخلف بیش از 60 نفر شاکی دارد که دستگیری وی برای آنها خوشحالی دو چندانی را در پی داشت و همین موضوع باعث شد، اهالی منطقه تقدیر خود را از پاسگاه کاکاشرف اعلام کنند.

وی بیان داشت : در زمان دستگیری متهم، توسط اقوام وی پیشنهاد پانصد میلیون ریالی رشوه به منظور فرار وی از دست قانون داده می شود که ضمن امتناع ماموران از مبلغ پیشنهادی، آن را ضمیمه پرونده می کنند.

نجفی گفت: متهم در بازجویی به کلاهبرداری های خود اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

۱۳۹۵/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...