نسخه چاپی

مطالبه رهبر انقلاب، شكوفایی اقتصاد به‌واسطه اقتصاد مقاومتی است

فولادگر گفت: مطالبه رهبر معظم انقلاب امروز دیگر وارد عمل شدن است و اقتصاد مقاومتی را از روی كاغذ و زمین برداشتن و در عمل پیاده كردن است تا مردم شاهد خروج از ركود، تقویت تولید داخلی، رفع بیكاری جوانان و تحصیل‌كردگان، افزایش معیشت مردم و مهار گرانی باشند.

به گزارش نما؛ به نقل از صاحب نیوز، رئیس کمیسیون ویژه حمایت از تولید ملی و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در گفت‌وگو با خبرنگار صاحب نیوز، پیرامون شعار سال ۹۵ «اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل» اظهار کرد: دغدغه مسئولین باید رفع رکود و احیای رونق اقتصادی در پرتو سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی باشد.

حمیدرضا فولادگر ضمن تبریک سال نو به همه مردم شریف ایران اسلامی به‌ویژه مردم خونگرم و شهیدپرور اصفهان، ابراز امیدواری کرد: سالی که شروع و پایانش ولادت حضرت زهرا (س) است سال خوب و پربرکتی برای تمام مردم باشد.

وی بابیان اینکه طبق پیش‌بینی‌ها، شرایط و اوضاع اقتصادی کشور احتمال اینکه شعار امسال نیز بر معیارهای اقتصادی باشد، افزود: رهبر فرزانه انقلاب شعار سال را اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل قراردادند و این نشان دهند مطالبه رهبر انقلاب از همه به‌ویژه مسئولین است که به‌واسطه اقتصاد مقاومتی شاهد شکوفایی کشور باشیم.

رییس کمیسیون پیگیری و نظارت بر اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی ادامه داد: در طی چند سال گذشته سیاست‌های کلی در خصوص اقتصاد مقاومتی از جانب رهبر معظم انقلاب ابلاغ شد که در آن برنامه‌ها، خط و مشی و دستورالعمل دستگاه‌ها روشن شد.

فولادگر با اذعان به اینکه مجلس متناسب باسیاست‌های ابلاغی قوانین در این زمینه را احصا، دسته‌بندی و استخراج کرد و قانون ۴ ماده‌ای هم برای اقتصاد مقاومتی مورد تصویب قرار گرفت، اظهار کرد: مطالبه رهبر معظم انقلاب امروز دیگر وارد عمل شدن است و از روی کاغذ و زمین برداشتن و اقتصاد مقاومتی را در عمل پیاده کردن است تا مردم شاهد خروج از رکود، تقویت تولید داخلی، رفع بیکاری جوانان و تحصیل‌کردگان، افزایش معیشت مردم و مهار گرانی باشند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه دولت موضوع اقتصاد مقاومتی در سرلوحه کارهایش قرار بدهد، ادامه داد: مجلس هم اگر قانونی نیاز هست تصویب کند البته خلأ قانونی آن‌چنانی در این زمینه نداریم و فقط نظارت باید بیشتر شود.

وی پیگیری، نظارت بر اجرا سیاست های ابلاغی را از اولویت‌های مجلس آینده عنوان کرد و گفت: باید مجلس از دولت بخواهد تا آن را جامه عمل بپوشاند تا شاهد شکوفایی روزافزون کشور و قدرت هر چه بیشتر جمهوری اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی در موضوع اقتصاد باشیم.

۱۳۹۵/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...