نسخه چاپی

بشار اسد : غرب خواهان نابودی هویت اسلامی ماست

رئیس جمهوری سوریه با اشاره به ماهیت جنگی كه منطقه را هدف قرار داده است، هدف غربی‌ها را نابودی هویت اسلامی ملت‌های منطقه عنوان كرد.

به گزارش نماو به نقل از پایگاه خبری العهد، بشار اسد رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد جنگی که منطقه در معرض آن قرار گرفته است، در وهله نخست یک جنگ فکری است.

اسد که در دیدار با اعضای دبیرخانه تجمع عربی اسلامی حمایت از گزینه مقاومت سخن می‌گفت، تصریح کرد آنچه غرب از ما می‌خواهد این است که هویت عربی و اسلامی خود را از دست بدهیم و از اینجا اهمیت نقش چنین تجمعات و سازمان‌های مردم نهاد در افزایش آگاهی و استحکام جامعه عربی نمایان می‌شود.

رئیس جمهوری سوریه خاطر نشان کرد صحنه عربی و اسلامی یکی است و تروریسمی که همه چیز و هر مکانی را هدف قرار می‌دهد هم یکی است.

بشار اسد گفت باید همه تلاش‌های صادقانه برای مبارزه با تروریسم و مهار گسترش این پدیده خطرناک در میان ملت‌های منطقه و جهان یکپارچه و متحد شود.



در این دیدار آخرین تحولات کشورهای عربی و اسلامی به ویژه اوضاع سوریه مورد بررسی قرار گرفت.
اعضای دبیرخانه تجمع عربی اسلامی حمایت از گزینه مقاومت در این دیدار بر اعتماد و اطمینان بالای خود به توانمندی و قدرت ملت و ارتش سوریه برای پیروزی در برابر هجمه تروریستی تاکید و اعلام کردند سوریه بهای حمایت خود از مقاومت و مقابله با طرح‌های غربی صهیونیستی در منطقه را می‌پردازد و ملت سوریه به نیابت از دیگر ملت‌های عربی و اسلامی وارد این نبرد شده است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۱/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...