نسخه چاپی

پیروزی قاطعانه رئال برابر سویا/ خط و نشان BBC قبل از ال‌كلاسیكو

تیم فوتبال رئال مادرید در دیداری حساس برابر سویا به بردی قاطعانه دست یافت و به یك امتیازی اتلتیكو مادرید رسید.

به گزارش نما، تیم های فوتبال رئال مادرید و سویا بامداد امروز دوشنبه در چارچوب هفته سی ام رقابتهای لالیگای اسپانیا برابر هم به میدان رفتند که طی آن تیم رئال مادرید با نتیجه ۴ بر صفر حریف خود را شکست داد و به یک امتیازی اتلتیکو مادرید رسید.

در نیمه نخست این بازی تیم رئال مادرید با یک گل از مهمان خود پیش افتاد. کریم بنزما در دقیقه ۶ دروازه سویا را باز کرد. بعد از این گل سویا حملات زیادی را تدارک دید و در دقیقه ۲۷ به یک پنالتی بادآورده رسید اما ضربه کوین گامیرو را کیلور ناواس دروازه بان تیم رئال مادرید مهار کرد. در این نیمه گرث بیل یک گل به ثمر رساند که به نظر روی اشتباه کمک داور آفساید اعلام شد.

نیمه دوم را حملات هر دو تیم همراه شد. بعد از چند حمله تیم سویا، نوبت به رئال مادرید شد که در یک ضد حمله صاحب ضربه پنالتی شود و این بار نوبت رونالدو بود که در دقیقه ۵۸ پنالتی خود را به بیرون بزند و این فرصت را هدر بدهد. بلافاصله گامیرو دروازه رئال مادرید را باز کرد و این بار کمک داور به اشتباه این گل را آفساید گرفت.

رئال مادرید در دقیقه ۶۴ به گل دوم خود رسید و رونالدو بود که دروازه سویا را گشود. این گل بیست و هشتم رونالدو در لالیگا بود که او را در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار داد.

رئال مادرید که سویا را از هم گسیخته می دید در دقیقه ۶۷ به گل سوم هم رسید. گرث بیل زنند گل سوم رئال مادرید بود تا بدین ترتیب مثلث BBC در آستانه ال کلاسیکو آماگی خود را به رخ بکشاند. این پایان کار نبود و خسه در دقیقه ۸۵ گل چهارم را به ثم رساند تا تیم زیدان به بردی مقتدرانه دست یابد.

شاگردان زیدان با این برد ۶۶ امتیازی شدند و به یک امتیازی اتلتیکو مادرید رسیدند. بارسلونا با ۷۶ امتیاز صدرنشین است و اتلتیکو با ۶۷ امتیاز در رده دوم قرار دارد.

منبع: مهر

۱۳۹۵/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...