نسخه چاپی

بایدن: ایران هرگز اجازه تولید سلاح هسته ای ندارد

معاون اول رئیس جمهور آمریكا در نشست آیپك با تكرار روابط بسیار نزدیك واشنگتن-تل آویو درباره برنامه هسته ای ایران و توافق برجام ادعاهایی را مطرح كرد.

به گزارش نما،معاون اول رئیس جمهور آمریکا در نشست سالیانه لابی «آیپک» اظهاراتی را درباره ایران مطرح کرد.

در ادامه اظهارات و ادعاهای آمریکاییها درباره برجام، معاون اول رئیس جمهور آمریکا این بار در نشست آیپک ادعا کرد که ایران به نبست سالهای گذشته بیش از پیش از دست‌یابی به سلاح هسته ای دورتر شده است.

جو بایدن که در کنفرانس سالیانه کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل(آیپک) در واشنگتن سخنرانی می‌کرد درباره آینده مذاکرات سازش اینگونه هشدار داد که اسرائیل و فلسطین به سوی واقعیت تنها یک دولت پیش می روند(حذف راه حل دو دولت فلسطینی-اسرائیلی) .

معاون باراک اوباما همچنین با تاکید بر همکاری و پیوندهای نزدیک واشنگتن- تل‌آویو به سران رژیم صهیونیستی اطمینان داد که بسته حمایتی نظامی ایالات متحده تمام نیازهای اسرائیل را برآورده خواهد کرد.

بایدن با اشاره به حمله تروریستی اخیر استانبول به بازماندگان و خانواده‌های قربانیان این حمله انتحاری که در میان آنها سه تبعه رژیم صهیونیستی نیز حضور داشتند، تسلیت گفت و تاکید کرد که آمریکا در کنار اسرائیل و ترکیه در مبارزه با تروریسم باقی خواهد ماند.

بایدن درباره برنامه هسته ای ایران و توافق برجام نیز مدعی شد: امروز و با اجرایی شدن برجام ایران به نسبت یک سال قبل بسیار بسیار دورتر از ساخت سلاح هسته ای شده است و ما از این موضوع بسیار خوشحال هستیم.

وی در ادامه گفت: طبق این توافق ایران هرگز اجازه نخواهد یافت تا به دنبال تولید سلاح هسته ای باشد و اگر ایران این توافق را نقض کند ایالات متحده عکس العمل نشان خواهد داد.

۱۳۹۵/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...