نسخه چاپی

زیدان: برای یك ال‌كلاسیكوی خاص دیگر آماده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید پس از پیروزی قاطع تیمش برابر سویا، گفت كه كهكشانی‌ها برای ارائه یك نمایش قابل قبول دیگر برابر رقیب دیرینه‌شان آماده هستند.

به گزارش نما، تیم فوتبال رئال مادرید در فاصله دو هفته مانده به ال‌کلاسیکوی نیم‌فصل دوم لالیگا، موفق شد میهمانش سویا را که یکی از تیم‌‌های قوی و سرسخت لالیگا محسوب می‌شود، با نتیجه قاطع 4 بر صفر شکست دهد.

زیدان که تیمش حالا در فاصله یک امتیازی اتلتیکومادرید رده دومی است و در فاصله 10 امتیازی بارسلونای صدرنشین قرار دارد، دو هفته دیگر پس از وقفه بازی‌های ملی باید شاگردانش را به کاتالونیا ببرد تا در نیوکمپ با بارسا روبه‌رو شوند. او به خبرنگاران گفت: از بازی بسیار راضی هستم. ما یکی از بهترین هفته‌های خود را از نظر عملکردمان در تمرینات سپری کردیم. این پیروزی نتیجه کار و تلاش بازیکنان است. رئال از زمانی که من سرمربی‌اش شدم، یکی از بهترین بازی‌هایش را ارائه کرد. هر بازی با بازی دیگر متفاوت است. من تا پایان روی تمام بازیکنانم حساب می‌کنم. همه بازیکنان مهم هستند. اگر به همین شکل به کارمان ادامه دهیم می‌توانیم کارهای بزرگی انجام دهیم، اما در فوتبال هر بازی با بازی دیگر فرق دارد.

زیدان ادامه داد: ال‌کلاسیکوها همیشه خاص هستند. ما باید به روند پیشرفت‌مان ادامه دهیم و خیلی مهم بود که بازی‌ خوب‌مان برابر سویا به یک پیروزی منجر شود. ما برای ال‌کلاسیکو آماده‌ایم و من فکر می‌کنم که بازی خوبی از آب درآید.

سرمربی فرانسوی کهکشانی‌ها تمجید ویژه‌ای هموطنش کریم بنزما انجام داد، کسی که تنها شش دقیقه پس از ورودش به میدان در اولین بازی خود برای رئال مادرید از ماه ژانویه گل زد. کیلور ناواس، درون دروازه رئال مادرید هم که پنالتی کوین گامیرو را مهار کرد دیگر بازیکنی بود که مورد تحسین زیزو قرار گرفت.

زیدان عنوان کرد: بنزما بسیار خوب بازی و با گل فوق‌العاده‌ای که زد به ما کمک فراوانی کرد. من از عملکرد او بسیار راضی‌ام. ما به کیلور هم نیاز داریم و خیلی مهم است که دروازه‌بانی مانند او داشته باشیم.

کاپیتان پیشین تیم ملی فرانسه در پایان گفت: هدف ما این است که جای اتلتیکومادرید را در رده دوم جدول بگیریم. حالا ما به مراتب به این هدف نزدیک‌تر هستیم. ما باید در کاری که انجام می‌دهیم ثبات داشته باشیم. رویکرد تیم فوق‌العاده است، اما گاهی اوقات ما در طول بازی ثبات نداشیم، اگرچه این هم بخشی از فوتبال است.
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...