نسخه چاپی

موسوی: جو المپیك ما راگرفته است!

كاوه موسوی نماینده پرتاب چكش ایران پس از قرار گرفتن در رده‌ی 22 المپیك گفت: اگر ركورد خود را می‌زدم می‌توانستم به فینال صعود كنم اما متاسفانه نشد.

به گزارش نما، كاوه موسوي در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامي ايسنا به لندن پس از ثبت ركورد 72 متر و 70 سانتيمتردر بازي‌هاي المپيك لندن و قرار گرفتن در رده‌ي 22 گفت: اين مسابقات را بد شروع نكردم. ركورد اكثر رقبايم حدود 80 متر بود اما بدتر از من پرتاب كردند. ما از منطقه‌اي با آب وهواي گرمسير آمده‌ايم ولي هواي لندن سرد است.

موسوي در پاسخ به اين سوال كه آيا از عملكرد خود راضي هستي؟ گفت: نمي‌گويم راضي هستم. از نظر تكنيكي خيلي بهتر از اينها هستم و مي‌توانستم بهتر پرتاب كنم. آمده بودم ركورد خود را بشكنم و به فينال بروم. ركورد ايران 75 متر و 26 سانتيمتر است كه به خودم تعلق دارد. اگر ركورد خودم را مي‌زدم الان به فينال مي‌رسيدم. شب قبل از مسابقه به داوري (رييس فدراسيون) گفتم اگر ركورد زدم به من جايزه بدهيد و او نيز قول داد كه در صورت ركوردشكني 5 هزاردلار جايزه به من مي‌دهد.

وي ادامه داد: در مسابقات امروز ركورد 74 متر و 86 سانتيمتر به فينال رسيد كه اين كمتر از ركورد شخصي من است.

موسوي در پاسخ به اين سوال كه آيا شرايط جوي و بارش باران موجب پايين آمدن ركورد ورزشكاران شده است؟ گفت: بيشترين مساله‌اي كه موجب افت ركورد همه‌ي ورزشكاران شده جو مسابقات المپيك است كه با ساير مسابقات كاملا تفاوت دارد. اگر به ركوردهاي شخصي ساير ورزشكاران نگاه كنيد مي‌بينيد كه تفاوت زيادي با اين مسابقات داشته است.

ملي‌پوش دووميداني ايران در پايان گفت: فدراسيون آن‌چه را كه از دستش برمي‌آمد براي من انجام داد. در مجموع از عملكردم راضي هستم. من هنوز 27 سال دارم اما عمر حرفه‌اي يك ورزشكار پرتاب چكش بيشتر از اين است. ركورددار اين رشته‌ي ورزشي در آسيا كه در مسابقات المپيك هم شركت كرده 36 سال دارد. من به آينده اميدوارم و تلاش مي‌كنم تا از اين پس در ميدان‌هاي مختلف عملكرد بهتري داشته باشم.

۱۳۹۱/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...