نسخه چاپی

محسن رضایی:اجازه دهید انقلاب اسلامی وارد اقتصاد ملی شود/ فساد و تبعیض و پارتی‌بازی هنوز وجود دارد

عکس خبري - محسن رضايي:اجازه دهيد انقلاب اسلامي وارد اقتصاد ملي شود/ فساد و تبعيض و پارتي‌بازي هنوز وجود دارد

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام نخستین نوشتارِ اینستاگرامی خود را در سال جدید، به موضوع اقتصاد اختصاص داد تا ضمن نشان دادن دغدغه همیشگی خود به این موضوع، جز نخستین افرادی باشد كه به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب لبیك می گوید.

به گزارش نما، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ضمن اشاره به اشکالات اداری و مدیریتی در کشور، از مسئولین خواست اگر قدرت و توانایی رفع مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان را ندارند اجازه دهند نیروهای انقلاب وارد کار شده و انقلابی در عرصه اقتصاد کشور انجام دهند.

محسن رضایی:اجازه دهید انقلاب اسلامی وارد اقتصاد ملی شود/ فساد و تبعیض و پارتی‌بازی هنوز وجود دارد

متن کامل این یادداشت کوتاه به شرح زیر است :

دولت‌های هاشمی و خاتمی و احمدی‌نژاد قول داده بودند که بیكاری و گرانی را حل كنند زحمات زيادي هم كشيدند ولی نتوانستند. بیكاران از یک‌میلیون نفر به پنج میلیون نفر رسیده‌اند.

آقای روحانی نیز سه سال است كه می‌خواهد بیكاری را حل كند و تلاشهاي زيادي هم كرده است ولی هنوز این مهم محقق نشده است. قریب به سه دهه است اشتغال و رفع بی‌کاری شعار دولت‌هاست اما اغلب جوانان كشور با بیكاری و جیب خالی دست‌به‌گریبان هستند. حتي هزينه هاي تحصيل خودرا ندارند.

رفع بیكاری و گرانی، نه با شعار ممكن است و نه با دست دراز كردن پيش هركسي.

متأسفانه اشکالات نظام اداری و مدیریتی كشور و وجود برخی فسادها و تبعیض و پارتی‌بازی هنوز وجود دارد. بي اعتمادي به جوانان كشور وزد وخورد هاي سياسي مانع پيشرفت كشور است .
دولت‌ها باید اجازه دهند انقلاب اسلامی، وارد اقتصاد ملی شود. اگر هم خودشان نمی‌توانند باید اجازه بدهند نیروهای انقلاب همان‌طور كه شاه را بیرون كردند، صدام حسین را از خاك كشور فراری دادند، فقر، بیکاری و تبعیض را از این كشور بیرون كنند.

اقتصاد مقاومتی یعنی انقلاب در اقتصاد.

۱۳۹۵/۱/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...