نسخه چاپی

پاسخ آموزش‌وپرورش به شبهه درآمد میلیاردی از اسكان نوروزی+ شرایط پذیرش غیرفرهنگیان

مدیركل تعاون و پشتیبانی وزات آموزش‌وپرورش گفت:‌ تأكید ما همواره پذیرش فرهنگیان و همراهان آنها بوده و با هماهنگی ستاد مركزی خدمات سفر در صورت وجود ظرفیت‌های خالی و تقاضای سایر اقشار امكانات اسكان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

به گزارش نما فرشید سیاری در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در واکنش نسبت به برخی مطالب درخصوص درآمد میلیاردی آموزش‌وپرورش از اسکان نوروزی اظهار داشت: ما هم معتقدیم که مدرسه و کلاس جای اسکان نیست و آموزش و پرورش فقط به منظور همراهی با متولیان گردشگری و براساس مصوبه هیئت دولت مبنی بر عضویت این وزارتخانه در ستاد هماهنگی خدمات سفر به ارائه خدمات به فرهنگیان و همراهان آنها می‌پردازد.

وی افزود: متأسفانه برخی هتل‌داران به جای اینکه تناسبی بین خدمات و نرخ‌های دریافتی خود برقرار کنند تا فرهنگیان و سایر اقشار از امکانات آنها استفاده کنند به فرافکنی نواقص خود پرداخته و به این سوال پاسخ نمی‌دهند که چر غیرفرهنگیان نیز متقاضی استفاده از خدمات اسکان آموزش و پرورش می‌شوند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت:‌درآمد ناچیز حاصله به هیچ عنوان جوابگوی فعالیت شبانه‌روزی 25 هزار نفر از عوامل اجرایی اسکان، هزینه حامل‌های انرژی، مواد شوینده، تأمین آب شرب در مناطق آزاد و از همه مهمتر آسیب‌های فیزیکی به امکانات و ساختمان مدارس نیست و وزارت آموزش‌وپرورش با مشکلات اعتباری خود سالانه مبلغ 7 میلیارد تومان به منظور تقویت امکانات اسکان در مدرس اختصاص می‌دهد.

سیاری ادامه داد:‌این مبلغ به جز درآمد ستادهای اسکان است که صرف بهسازی تجهیزات اسکان مدارس می‌شود.

وی عنوان کرد: تأکید ما همواره پذیرش فرهنگیان و همراهان آنها بوده و با هماهنگی ستاد مرکزی خدمات سفر در صورت وجود ظرفیت‌های خالی و تقاضای سایر اقشار امکانات اسکان در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: این وزارتخانه با ارائه خدمات ارزان و فراگیر در نقاط مختلف کشور بار سنگینی از دوش متولیان گردشگری برداشته و نقش مهمی در توسعه گردشگری و رونق اقتصادی در مناطق محروم کشور دارد.

۱۳۹۵/۱/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...