نسخه چاپی

قطر: میزبانی از عربستان باعث افتخار ماست

شیخ حمد بن محمد، در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت: ما با تمام افتخار میزبانی برادران عربستانی خود را می پذیریم آنها به كشور دوم خود یعنی قطر خوش آمدند. الهلال یكی بزرگترین باشگاه های آسیایی است و باعث افتخار ماست كه میزبان آنها باشیم.

به گزارش نما، رای نهایی AFC درباره اختلافات فوتبالی ایران و عربستان هفته گذشته صادر شد. به موجب آن قرار شد بازی ها به کشور ثالث منتقل شود. AFC به دو کشور تا تاریخ 25 مارس(6 فروردین) مهلت داده است که کشور پیشنهادی خود را ارائه دهند.

باشگاه الهلال عربستان که پیش از این به AFC اعلام کرده بود ورزشگاه ثانی بن جاسم الغرافه قطر را برای میزبانی بازی هایش برابر تراکتورسازی انتخاب کرده است، امروز شاهد استقبال رئیس باشگاه الغرافه قطر از تصمیمش بود.

شیخ حمد بن محمد، مدیر الغرافه در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه گفت: ما با تمام افتخار میزبانی برادران عربستانی خود را می پذیریم آنها به کشور دوم خود یعنی قطر خوش آمدند. الهلال یکی بزرگترین باشگاه های آسیایی است و باعث افتخار ماست که میزبان آنها باشیم.

وی افزود: ما برای الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا آرزوی موفقیت می کنیم و تمام امکانات لازم برای بازی ها را مهیا می کنیم.

این درحالی است که تنها دو روز به مهلت AFC به انتخاب کشور مورد نظر برای میزبانی باقی مانده است ولی مسئولان فدراسیون و باشگاه های ما هنوز رای نهایی خود را اعلام نکردند.
منبع: فارس

۱۳۹۵/۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...