نسخه چاپی

برای مبارزه با داعش پول میخواهیم

رئیس كمیته نیروهای مسلح سنای آمریكا گفت كه در بودجه پیشنهادی دولت، پول بیشتر برای مبارزه با داعش در عراق و سوریه درخواست شده است.

به گزارش نما، در جلسه کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان آمریکا، اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا و ژنرال جوزف دانفورد، رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا حضور یافتند تا از بودجه پیشنهادی وزارت دفاع آمریکا برای سال 2017 دفاع کنند.

در این جلسه همچنین مایک مک کورد، معاون وزیر دفاع آمریکا و مسئول مالی ارشد وزارت دفاع نیز حضور داشت.

رئیس کمیته نیروهای مسلح در صحبت های مقدماتی خود به بمب گذاری ها در بروکسل بلژیک اشاره کرد و گفت: در بودجه پیشنهادی دولت، پول بیشتر برای مبارزه با داعش در عراق و سوریه درخواست شده است. به نظر من این درخواست قابل درک است. چیزی که من درک نمی کنم این است که قانون دولت را ملزم کرده است که دولت سندی مکتوب را تقدیم کند و در آن راهبرد خود برای مقابله با داعش را تشریح کند.

قرار بود این سند تا 15 فوریه 2016 به کنگره تقدیم شود اما ما هیچ سندی را دریافت نکردیم. دنیا در حال خطرناک تر شدن است اما ما ارتش خود را خیلی کاهش داده ایم. این مقامات سیاسی کشور هستند که باید اقدامات لازم را اتخاذ کنند و نظامیان ما را قادر کنند که از جان آمریکایی ها و منافع آنها دفاع کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

۱۳۹۵/۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...