نسخه چاپی

سینا عشوری: كارت معافیتم جعلی نبود

بازیكن تراكتورسازی می‌گوید معافیتی كه گرفته بود، هیچ مشكلی نداشت و مسئولان به اشتباه كارت معافیت او را جعلی تشخیص داده بودند.

به گزارش نما، سینا عشوری جزو نخستین بازیکنانی است که در ماجرای معروف ابطال کارت‌های معافیت سربازی، کارت معافیتش باطل شده و نتوانست به فوتبال خود ادامه بدهد.

وی که پس از این اتفاق به همراه علی حمودی و شجاع خلیل زاده برای گذراندن خدمت مقدس سربازی خود به تیم تراکتورسازی آمده بود، برای نیم‌فصل دوم لیگ چهاردهم، در این تیم نیز اجازه بازی پیدا نکرد.

با بیشتر شدن تعداد بازیکنانی که کارت معافیت آنان جعلی شناخته‌شده بود، او برای لیگ پانزدهم مجوز همراهی تیم تراکتورسازی را گرفته و توانست از ابتدای فصل برای این تیم به میدان برود.

درحالی‌که بسیاری از بازیکنان تیم تراکتورسازی معتقدند که وی بامزه‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شود، خود این بازیکن با رد کردن این مسئله، اعتقاد دارد که بامزه بودن مهم نیست و آدم باید «تودل‌برو» باشد.

عشوری که معتقد است معافیتی که گرفته بود، هیچ مشکلی نداشت و مسئولان به اشتباه کارت معافیت او را جعلی تشخیص داده بودند، در گفت‌وگوی نوروزی در مورد اتفاقات سال 94، عدم قهرمانی تراکتورسازان در لیگ چهاردهم، اتفاقات عجیب بازی با نفت تهران و تجربه همکاری با امیر قلعه‌نویی، صحبت‌های جالبی را انجام داده است که در ادامه می‌خوانید:

سال 94 برای تو چطور گذشت؟

متأسفانه سال 94 به خاطر مشکلاتی که برای معافیت سربازی‌ام پیش آمد و نتوانستم فوتبال بازی کنم سال خیلی سختی برای من بود و من در این سال سخت‌ترین دوران زندگی خود را پشت سر گذاشتم که امیدوارم سال 95 سال خوبی برایم باشد و بتوانم ناکامی‌های خود را جبران کنم.

همچنین در سال 95، ابتدا برای مردم و سپس برای مردم سلامتی را آرزو می‌کنم چون هیچ نعمتی بالاتر از آن وجود ندارد.برای شفای همه مریض‌ها دعا می‌کنم که امیدوارم هیچ یک از مردم ایران دشمن به شاد نشوند و من نیز جلوی پدر و مادرم رو سفید باشم.

کارت معافیتی که گرفته بودید واقعاً جعلی بود؟

نه، من هنوز هم سر حرف خودم هستم و می‌گویم که کارت معافیتی که گرفته بودم هیچ ایرادی نداشت.من 3 دوره کمیسیون رفته بودم و معافیت گرفته بودم اما در هر صورت یک اشتباهی بود که انجام شد و کارت معافیت من نیز همانند اکثر فوتبالیست‌ها باطل شد.

به خاطر چه موضوعی معافیت گرفته بودید؟

به‌هرحال سر یک موضوعی معافیت گرفته بودم که الآن دیگر نمی‌خواهم به گذشته برگشته و دوباره موضوع را باز کنم.

بعد هم که به تراکتورسازی آمدید؛ تراکتورسازی که در آن مقطع زمانی رسول خطیبی سرمربیگری‌اش را بر عهده داشت.

من با آن تیم تمرین کرده بودم.تیم، واقعاً تیم خوب و دوست داشتی بود که حتی می‌توانست به مقام قهرمانی نیز دست پیدا کند اما نمی‌دانم در بازی آخر مقابل نفت تهران چه اتفاقاتی رخ داد که تراکتورسازی قهرمانی را به آن شکل از دست داد.

اینکه یک تیم با نتیجه 3 بر یک از حریف خود پیش باشد و بعد 2 گل دریافت کرده و بازی را مساوی ببیند، جای بحث دارد.

در بازی مقابل نفت چه کسی برای اولین بار گفت که بازی سپاهان مساوی است؟

در آن دیدار من در استادیوم حضور داشتم و واقعاً نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد که آن فجایع رخ داد اما تا جایی که من یادم می‌آید نخستین بار هواداران گفتند که بازی سپاهان مساوی است.

عملکرد امسال تیم تراکتورسازی را تا اینجای کار چطور ارزیابی می‌کنی؟

تیم ما تا این لحظه نتایج نسبتاً خوبی کسب کرده است و با آمدن امیر قلعه‌نویی نیز هم در لیگ قهرمانان آسیا و هم در لیگ برتر، روند رو به رشدی را سپری می‌کند.

تیم ما بازی‌های سختی را پیش رو دارد اما می‌تواند در ادامه لیگ برتر حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد که امیدوارم بتواند در ادامه لیگ نیز موفق ظاهرشده و نتایجی در خور نام و شأن آذربایجان کسب کند.

امسال تجربه همکاری با امیر قلعه‌نویی را پیدا کرده‌اید.درباره او برایمان بگوید.

قلعه‌نویی دیگری نیازی ندارد که من بخواهم از او تعریف یا حتی انتقاد بکنم.امیر قلعه‌نویی یک مرد بزرگی است که کار کردن با وی افتخاری بزرگ برای هر بازیکن محسوب می‌شود که من هم از این‌که تجربه کار کردن با او را پیدا کردم، خوشحالم.

من تا جایی که می‌توانم در ساختن تیم رؤیایی تراکتورسازی به او کمک می‌کنم و امیدوارم او نیز به من کمک کند تا دست‌به‌دست هم داده و تراکتورسازی را دوباره به روزهای اوج خود بازگردانیم.

درست است که می‌گویند قلعه‌نویی بعدازاینکه تیمش نتیجه نمی‌گیرد، با برخی الفاظ رکیک به بازیکنان خود انتقاد می‌کند؟

نمی‌دانم برخی‌ها چطور این حرف‌ها را می‌زنند اما من تا کنون نه چنین چیزی دیده و نه شنیده‌ام.

فکر می‌کنید در سال 95 چه اتفاقی برایت بی افتد؟

من همه تلاشم را می‌کنم که سال 95 برایم بهترین سال باشد که در آن بتوانم جلوی مردم، بازیکنان و مربیان خود روسفید شده و به‌قول‌معروف دشمن‌شاد نشوم.

آن‌طور که هم‌بازی‌هایت می‌گویند تو و شجاع خلیل زاده بامزه‌ترین بازیکنان تراکتورسازی هستید؛ این موضوع صحت دارد؟

بامزه بودن مهم نیست.آدم اصطلاحاً باید «تودل‌برو» باشد و به دل مردم بنشید.

شما «تودل‌برو» هستید؟

نمی‌دانم، این را باید از سایر بازیکنان تیم بپرسید اما تا آنجایی که خودم اطلاع دارم، بله! من خیلی هم تودل‌برو هستم.

محمد ایران پوریان اعتقاد دارد که بی‌مزه‌ترین بازیکن تراکتورسازی هستید.

فکر می‌کنم چون من در یکی از مصاحبه‌هایم او را بی‌مزه‌ترین بازیکن تیم خطاب کرده بودم، وی با این کار می‌خواهد تلافی بکند.

چه اهدافی برای سال 95 سال دارید؟

تمام تلاشم را می‌کنم که اشتباهات گذشته خود را تکرار نکرده و سالی سرشار از موفقیت را در زندگی شخصی و ورزشی خود داشته باشم.

چند کلمه می‌گویم و از تو می‌خواهم اولین چیزی که با شنیدن این کلمات به ذهنت می‌رسد را برایمان بگویی.

-ایران

افتخار

-تبریز

غیرت

-آذربایجان

یاشاسین

-تراکتورسازی

کبیر

-هواداران

دوست‌داشتنی

-استادیوم یادگار امام

قلعه مرگ

-امیر قلعه‌نویی

ژنرال

-تونی اولیویرا

پیرمرد خسته

یک پیام نوروزی به مردم بدهید.

فقط می‌توانم به زبان شیرین ترکی به آنان بگویم:بایرامیز مبارک اولسون (عیدتان مبارک باشد) .
منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...