نسخه چاپی

علی كفاشیان: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارم

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فعلا تصمیمی برای حضور در انتخابات فدراسیون ندارم نیروهای جوان و خوب حضور دارند و انشاءالله آنها كار را با اساسنامه جدید پیش می‌برند.



به گزارش نما، فارس نوشت:
علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل هند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تمرینات در سال جدید با همه بازیکنان برگزار شده و هفته قبل جلسه با کی‌روش داشتم و او از روند جوان گرایی راضی بود.

وی افزود: کی‌روش در مقایسه‌ای که با سال‌های قبل داشت گفته بود پیش از این کمبودهایی در پست‌های مختلف داشتیم اما حالا بهترین‌ها را در این پست‌ها داریم و شاید خیلی از جوان‌ترها بهتر از بزرگسالان باشند اما بازیکنان ما نیاز به تجربه بیشتری دارند اگر به مرحله بعد راه پیدا کنیم به مسابقات و تجربیات بیشتری نیاز داریم که این موضوع به فراهم کردن امکانات بیشتر احتیاج دارد. اگر این کادر را راضی کنیم و کی‌روش با ما همکاری داشته باشد به جام جهانی صعود می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره اینکه بازی با کرواسی قطعی شده یا خیر؟ اظهار داشت: مقدونیه و کرواسی قطعی شده اما شبهاتی وجود دارد مبنی براینکه ممکن است برخی از بازیکنان به بازی با کرواسی نرسند. امروز و فردا جلسه‌ای با کی‌روش برگزار می‌کنیم تا این موضوع را قطعی کنیم.

کفاشیان در پاسخ به سوال دیگر مبنی براینکه ممکن است بازی با عمان آخرین دیدار تیم ملی در دوران مدیریت شما باشد، خاطرنشان کرد: آنچه مراجع رسمی به ما اعلام کردند این بود که اساسنامه مصوبه دولت را ندارد بنابراین انتخابات غیرقانونی است. خواسته ما این است اساسنامه به تصویب دولت برسد تا در همان تاریخ انتخابات را برگزار کنیم. اگر اساسنامه تصویب نشود در دوران مدیریت‌های بعدی هم مشکلاتی خواهیم داشت.

وی در پاسخ به سوالی دیگر مبنی براینکه اگر انتخابات 11 اردیبهشت برگزار نشود همین تاریخ مجمع فوق‌العاده‌ای هم خواهید داشت یا خیر؟ عنوان کرد: باید مجمع فوق‌العاده بگذاریم. البته ما تا آخر اردیبهشت وقت داریم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه مصاحبه درباره عدم ثبت‌نامش در انتخابات تصریح کرد: به خاطر خودم نیست که در انتخابات شرکت نکردم چراکه می‌خواستم تکلیف مشخص شود. دولت باید تکلیف را مشخص کند. اگر آنها بخواهند با همان اساسنامه قبلی کار کنند این اساسنامه مورد تایید فیفا نیست و ما در این مدت کار غیرقانونی انجام داده‌ایم. تکلیف دولت با فدراسیون باید مشخص شود. ممکن است ما تغییراتی هم بدهیم اما مشکلی نداریم.

عضوهیات اجرایی کمیته ملی المپیک درباره صحبت‌های کیومرث هاشمی مبنی براینکه اساسنامه تصویب هیات دولت رسیده یادآور شد: نامه‌ای که وزارت ورزش به ما نوشته و از دولت استعلام کرده این بوده که اساسنامه به تصویب نرسیده حالا یا گم شده یا چنین مصوبه‌ای نیست.

کفاشیان در ادامه درباره ثبت نام برخی از نامزدها تأکید کرد: ابرقویی نژاد اصلا فرم‌های ثبت نام را پر نکرده بود حضور چهار نفری که فرم پر کردند پایدار است. مدارک این افراد بررسی می‌شود و هر زمانی که قرار به برگزاری انتخابات بود این چهار نفر در میدان حاضر می‌شوند. دیگر نیازی به ثبت نام کاندیدها نیست مگر اینکه مجمع تصمیم جدیدی بگیرد یا اینکه در اساسنامه جدید تغییراتی اعمال شود.

وی در مورد اینکه آیا در صورت بروز تغییرات در اساسنامه قصد شرکت در انتخابات را دارد، عنوان کرد:‌ فعلا تصمیمی ندارم نیروهای جوان و خوب حضور دارند و انشاءالله آنها کار را با اساسنامه جدید پیش می‌برند.

کفاشیان در مورد اینکه آیا با تصویب اساسنامه جدیدخطر تعلیق ما را تهدید نمی‌کند، گفت: اساسنامه فعلی ما را فیفا قبول دارد اگر قصد داریم در این اساسنامه تغییراتی اعمال کنیم باید یک نسخه به فیفا بفرستیم ما آنجا حمایت می‌کنیم تا فیفا اساسنامه را تائید کند آنجا ما مدافع اساسنامه کشور خودمان و دولت هستیم تا مدافع فیفا. قطعا در صورت تائید اساسنامه ما در دولت آنرا برای فیفا می‌فرستیم و می‌خواهیم که آنها هم تائید کنند.

وی در مورد اینکه آیا آنها نمی‌دانند که اساسنامه ما مشکل دارد، اظهار داشت:‌ اساسنامه ما مشکل ندارد بلکه مراجع ذیربط می‌گویند باید مصوبه دولت گرفته شود. اگر مصوبه دولت گرفته شود هیچ مانعی نداریم و اساسنامه درست است.

۱۳۹۵/۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...