نسخه چاپی

ایران با غلبه بر برزیل قهرمان شد

تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران امروز با غلبه بر برزیل و به نمایش گذاشتن دیداری تماشایی، به عنوان قهرمانی رقابت های جام بین قاره ای دست یافت.

به گزارش نما، در این دیدار ملی پوشان کشورمان با نتیجه قاطع سه بر صفر بر تیم آماده ی برزیل غلبه کردند و با اقتدار جام قهرمانی این مسابقات را بالای سر بردند.

هادی رضایی، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته کشورمان در خصوص این دیدار گفت: ملی پوشان کشورمان دیداری زیبا را برگزار کردند و موفق شدند با این پیروزی، بار دیگر قدرت والیبال نشسته ایران را به رخ بکشند.

وی افزود: در انتهای این رقابت ها، داود علیپوریان به عنوان بازیکن برتر و مرتضی مهرزاد، بلند قامت ترین بازیکن مسابقات نیز به عنوان اسپکر برتر معرفی شدند.

تیم ملی کشورمان در این مسابقات با تیم های دارای سهمیه پارالمپیک نظیر چین، برزیل، آلمان، مصر و آمریکا هم گروه بود و موفق شد کلیه ی این تیم ها را در مرحله ی مقدماتی مغلوب کند.

در دیدار نیمه نهایی ایران بار دیگر مقابل چین به برتری دستی یافت و راهی فینال شد.

رقابت های جام بین قاره ای والیبال نشسته با حضور 15 تیم در بخش مردان و 13 تیم در بخش زنان از 27 اسفند تا 4 فروردین در جریان بود و پرونده آن برای کاروان کشورمان با کسب یک عنوان قهرمانی در بخش مردان و یک عنوان پنجمی در بخش زنان، بسته شد و نمایندگان کشورمان ششم فروردین ماه به میهن بازخواهند گشت.
منبع: ایسنا

۱۳۹۵/۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...