نسخه چاپی

تثبیت مواضع ارتش سوریه در حومه شرقی حمص

یك منبع میدانی از دستگیری سه تروریست وابسته به گروه تروریستی جیش الإسلام به دست نیروهای ارتش سوریه در نزدیكی شهر دوما خبر داد.

به گزارش نما، یک منبع میدانی در دمشق گفت که یگانهای ارتش سوریه طی عملیاتی نظامی در مزارع "عالیه" در نزدیکی شهر "دوما" در غوطه شرقی دمشق، سه تروریست وابسته به گروه تروریستی "جیش الإسلام" را دستگیر کردند.

این منبع گفت که نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی نیروهای دفاع ملی، بامداد امروز به شهرک "بالا" حمله کرده و یک مجتمع مسکونی را به کنترل خود در آوردند. همچنین در پی این عملیات، هفت خندق منهدم شد و درگیری های شدید در داخل این شهرک، همچنان ادامه دارد.

و خبر دیگر اینکه نیروهای نظامی، گروهی متشکل از 17 مسلح را در نزدیکی شهرک "بیت نایم" در حومه دمشق رصد کردند. این تروریستها قصد داشتند برای باز پس گیری مواضع خود که به کنترل ارتش سوریه در آمده است به شهرک "بالا" بروند که در پی حمله جنگنده های ارتش سوریه کشته و یا زخمی شدند.

بعد از تثبیت مواضع ارتش سوریه در رشته کوههای استراتژیک الهیال و پیشروی اش به سمت مثلث تدمر و جاده دمشق، هم اکنون درگیری های شدیدی در محور کوه "الطار" در جریان است. این در حالی است که تجهیزات نظامی گسترده و نیروهای تقویتی برای فیصله دادن به نبردهای تدمر وارد این منطقه شده اند.

جنگنده‌های روسی مواضع گروههای مسلح در شهرک "التمانعه" در حومه جنوبی را هدف قرار دادند.

نیروهای ارتش سوریه صبح امروز به سمت شرکت "التیم" و شرکت برق در حومه جنوب غربی دیرالزور پیشروی کرده و بیشتر تپه‌‌های اطراف چاه نفتی التیم را به کنترل خود در آوردند.

و خبر دیگر اینکه «عبدالله الکیلانی» ملقب به سیاف البرقاوی یکی از سرکردههای داعش در حمله هوایی به دیرالزور در شرق سوریه کشته شد.

منبع: تسنیم

۱۳۹۵/۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...