نسخه چاپی

اردوغان: آماده‌ایم در كنار اسرائیل با تروریسم مبارزه كنیم

رئیس رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با رئیس‌جمهور تركیه انفجارهای آنكارا واستانبول را محكوم كرد و اردوغان نیز به وی گفت كه كشورش آماده همكاری با اسرائیل در مبارزه با تروریسم است.

به گزارش نما، نشریه صهیونیستی جروزالم پست اعلام کرد که «رووین ریولین»رئیس رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی با «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهور ترکیه کشته شدن شهروندان ترکیه‌ای در انفجارهای آنکارا و استانبول را تسلیت گفت.

در این مکالمه تلفنی، وی همچنین از اردوغان به علت پیگیری تحویل اجساد کشته‌شده‌های اسرائیلی در انفجار استانبول تشکر کرد.

به نوشته جروزالم پست، «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه در این تماس تلفنی اعلام کرد که کشورش آماده است تا با اسرائیل برای مقباله با تروریسم همکاری کند.

به گزارش این نشریه، پس از بمب‌گذاری روز پنج شنبه در استانبول و کشته شدن سه تبعه رژیم صهیونیستی در این انفجار، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه با ارسال نامه‌ای به رووین ریولین رئیس رژیم صهیونیسیتی کشته شدن سه تبعه صهیونیست را به وی تسلیت گفته بود.

پس از این اقدام اردوغان، ریولین امروز (چهارشنبه) با همتای ترکیه‌ای خود تماس تلفنی برقرار کرد.

در این تماس تلفنی اردوغان اعلام کرد «آماده است تا برای مقابله با پدیده تروریسم با اسرائیل همکاری داشته باشد».

اردوغان در ادامه به همتای صهیونیست خود گفت: «من اعتقاد دارم برای مقابله با پدیده تروریسم باید در کنار یکدیگر بایستیم و همراه با جامعه جهانی موضع بسیار قاطعی را در مقابل تروریسم اتخاذ کنیم. همراه با این اقدامات باید همکاری هایمان را در مقابل تمام تحرکات تروریستی نیز افزایش دهیم».

در این تماس تلفنی رئیس رژیم صهیونیستی نیز ضمن تشکر از ابراز همدردی اردوغان نسبت به کشته شدن سه تبعه رژیم صهیونیستی در انفجار استانبول، تاسف خود را از انفجار روز پنجشنبه استانبول ابراز کرد.

ریولین در این باره به اردوغان گفت: تروریسم تروریسم است چه در استانبول باشد یا اورشلیم و یا بروکسل. همه ما باید با این پدیده شوم مبارزه کنیم».

منبع: فارس

۱۳۹۵/۱/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...