نسخه چاپی

پركارترین بازیگران سال 94 چه كسانی بودند؟

16 بازیگر با سه یا چهار فیلم در سال 94 به روی پرده سینما رفتند.

به گزاش نما، در مجموع فیلم‌های اکران شده در سال 94 تعداد بازیگرانی که در چند فیلم سینمایی حضور داشتند به چشم می‌خورد. بازیگرانی که با چهار، سه و دو فیلم در سینماها دیده شدند و این نشان‌دهنده رونق نسبی سینما و فعالیت بیشتر بازیگران سینما است.
در این گزارش پرکارترین بازیگران سینما به تفکیک تعداد آثاری که در آن‌ها به ایفای نقش پرداخته‌اند، معرفی می شوند.

بازیگرانی با 4 فیلم سینمایی:
4 بازیگر سینما با 4 فیلم پرکارترین بازیگران اکران 94 بوده‌اند که به نام و فیلم آن‌ها اشاره می‌شود.

رضا عطاران
این بازیگر که عنوان سوپراستار و پولسازترین بازیگر این سال‌های سینما را به‌خود اختصاص داده است، با سه بازیگر دیگر سینما در 4 فیلم اکران شده سال 94 دیده شدند.
«استراحت مطلق»، «گینس»، «نهنگ عنبر» و «من سالوادور نیستم» عناوین فیلم‌هایی است که رضا عطاران در سال 94 بازیگر آن‌ها بوده، استقبال مخاطبان از «نهنگ عنبر» و «من سالوادور نیستم» بیشتر از دو فیلم دیگر بوده است.

اميرآقايی
این بازیگرسینما نیز در جمع بازیگرانی است که با حضور در چهار فیلم جزو پرکارترین بازیگران سال 94 محسوب می‌شود. وی در«شیفت‌شب»،«360درجه»، «کوچه‌ بی‌نام» و «چهارشنبه 19اردیبهشت» به ایفای نقش پرداخته است. «چهارشنبه 19اردیهشت» فیلم پرمخاطب جشنواره سی و سوم فیلم فجر و اکران سال 94 بود.

گوهر خیراندیش
این بانوی باسابقه در عرصه بازیگری، امسال با حضور در فیلم‌های «قصه ها»، «رخ دیوانه»«نقش نگار» و«شیفت شب» سومین بازیگر پرکار اکران سال 94محسوب می‌شود.

بابک حمیدیان
بابک حمیدیان که در این چندسال اخیر جزو پرکارترین بازیگران سینما بوده است، در اکران سال 94 نیز با ایفای نقش در 4 فیلم «قصه ها»،«استراحت مطلق»، «من دیه گو مارادونا هستم» و«شکاف» از پرکارترین بازیگران بود که با سه بازیگر دیگر در صدر جدول پرکارها است.


بازیگرانی با 3 فیلم سینمایی:
12 بازیگر سینما با سه فیلم، رده دوم پرکار بودن را در آثار اکران شده سال 94 کسب کردند که به نام و فیلم آن ها اشاره می‌شود.

محمدحسن معجونی
این بازیگر با سه فیلم «تتل و راز صندوقچه»، «از رئیس جمهور پاداش نگیرید» و «قصه ها» در اکران سال 94 حضور داشته است.

محسن تنابنده
این بازیگر نیز در سه فیلم پرفروش «ایران برگر»، «گینس»، «محمد رسول الله» ایفای نقش کرده است.

باران کوثری
باران کوثری پس از مدتی دوری از سینما در اکران سال 94 با «قصه ها»، « کوچه بی نام » و «جامه دران» حضور یافت.

صابر ابر
این بازیگر نیز با فیلم‌های «من دیه گو مارادونا هستم»، «قندون جهیزیه» و«نزدیکتر» در گروه بازیگران پرکار با سه فیلم حضور داشت.

ویشکا آسایش
ویشکا آسایش سال 94 با «من دیه گو مارادونا هستم»، «نهنگ عنبر»، «درمدت معلوم» بازیگر پرکار محسوب شده است.

هومن سیدی
«من دیه گو مارادونا هستم»،»در مدت معلوم» و«بوفالو» آثاری است که هومن سیدی با حضور در آن‌ها در فهرست بازیگران پرکار قرار گرفت.

اکبرعبدی
نام این بازیگر پیشکسوت سینما نیز با سه فیلم «آدم باش»، «بچگیتو فراموش نکن»«پدرآن دیگری» در فهرست بازیگران پرکار سال 94قرار دارد.

امین حیایی
ستاره سال‌های نه چندان دورسینمای ایران در سال 94 با سه فیلم «آدم باش»، «آتیش بازی» و«پی 22 » در فهرست بازیگران پرکار اکران سال 94 است.

هانیه توسلی
هانیه توسلی نیز دیگر بازیگر پرکار سینما در سال 94 بوده است. وی درسه فیلم «شکاف»،«نهنگ عنبر» و« مردن به وقت شهریور»حضور داشت.

امیرحسین آرمان
این بازیگر جوان سینما با حضور در سه فیلم «خبر خاصی نیست»، «داره صبح میشه» و «شیفت شب» نام خود را در فهرست بازیگران پرکار سال 94 ثبت کرد.

رعنا آزادی ور
این بازیگر نیز با ایفای نقش در فیلم‌های «محمد رسول الله»، «این سیب هم برای تو»، «داره صبح میشه» دیگر بازیگر فهرست بازیگران پرکار با سه فیلم است.


منبع: باشگاه خبرنگاران

۱۳۹۵/۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...