نسخه چاپی

واكنش دولتی‌ها به گروگان گرفتن مسؤول ایرانی در آمریكا چیست؟

در واقع امریكا وارد فاز جدیدی از تقابل اطلاعاتی- امنیتی با ایران شده كه نقش اقتصاد در آن بسیار برجسته است. كوهن دقیقا به همین دلیل از وزارت خزانه داری امریكا به سازمان سیا رفت و حالا كارش را شروع كرده است.

به گزارش نما، مهدی محمدی کارشناس مسائل سیاسی در واکنش به خبر دستگیری مشاور نمايندگي ايران در سازمان ملل در آمریکا؛ در کانال تلگرامش نوشت:

بازداشت امروز احمد شيخ زاده مشاور نمايندگي ايران در سازمان ملل از سوي دستگاه قضايي امريكا نوعي گروگان گيري است. اين دستگيري مشخصا از جانب كساني كارسازي شده كه صهيونيست ها مرتبطند از جمله خانم تالي فرهاديان دادستان شرق نيويورك كه با اقتباس از تعابير زهرا رهنورد مي توان گفت عروس يهودي هاست! (او اكنون همسر يك صهيونيست نام و نشان دار است.)
من فكر مي كنم هدف اصلي از اين گروگان گيري، آزادي نمازي ها (سيامك و باقر) در ايران است؛ كساني كه امريكايي ها آنها را بزرگترين صيد اطلاعاتي ايران در يك دهه گذشته خوانده اند.

در واقع آمريكا وارد فاز جديدي از تقابل اطلاعاتي- امنيتي با ايران شده كه نقش اقتصاد در آن بسيار برجسته است. ديويد كوهن دقيقا به همين دليل از وزارت خزانه داري امريكا به سازمان سيا رفت و حالا ظاهرا كارش را شروع كرده است.
بايد ببينيم دوستان آقاي جان كري در تهران چه واكنشي نشان خواهند داد.

۱۳۹۵/۱/۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...