نسخه چاپی

جهانگیری در دیدار با نمایندگان چه گفت؟

معاون اول رییس جمهور تلاش جدی برای رونق اقتصادی در سال 95 را مورد تاكید قرار داد و گفت: با نامگذاری سال جدید و تاكیدات رهبر معظم انقلاب برای اجرای اقتصاد مقاومتی، باید با سرعت و جدیت هرچه بیشتر از مرحله حرف و سخن به مرحله اقدام و عمل گام برداریم تا آثار اقتصاد مقاومتی در زندگی و معیشت مردم احساس شود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، اسحاق جهانگیری پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در ادامه دیدارهای نوروزی با جمعی از وزرا، معاونین رییس جمهور، معاونین و مدیران دستگاه های اجرایی و برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، با اشاره به انتخابات هفتم اسفند، از حضور پرشور مردم ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: با حضور معنادار مردم در انتخابات هفتم اسفند اینک نوبت مسئولان است که با خدمتگزاری بیشتر پاسخگوی مردم باشند.

وی با تاکید بر لزوم فراهم نمودن بستری مناسب برای فعالیت واحدهای تولیدی کشور از وزارت صنعت، معدن و تجارت خواست برنامه ای جامع برای حل مشکلات بنگاه ها و واحدهای تولیدی کشور تدوین کنند تا شاهد راه اندازی و رونق بخش تولید در کشور باشیم.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه امسال باید با روحیه جدی تر وارد کار و تلاش شویم خواستار برنامه ریزی وزارت راه و شهرسازی برای رونق بخشیدن به بخش مسکن شد وافزود: لازمه تحول در بخش های مختلف تولیدی نظیر سیمان و فولاد ایجاد تحرک در بخش مسکن است و دست اندرکاران این وزارتخانه باید تدابیر لازم را برای این منظور بیاندیشند.

جهانگیری از تکمیل و اجرای برنامه های دولت الکترونیک به عنوان یکی از اولویت های جدی دولت یاد کرد و گفت: یکی از محورهای مهم اقتصاد مقاومتی شفاف سازی است و الکترونیکی شدن فرآیندها گام مهمی در جهت شفاف سازی امور و خدمت رسانی هرچه بیشتر به مردم خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد با تلاش همگانی سال 95 سال رونق و شکوفایی اقتصاد کشور و مشاهده نتایج و آثار تحقق اقتصاد مقاومتی باشد.

در این دیدارها وزرا، معاونین رییس جمهور و دیگر مسئولین ضمن تبریک سال نو گزارشاتی از برنامه های در دست اقدام دستگاه اجرایی خود به معاون اول رییس جمهور ارایه کردند.

۱۳۹۵/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...