نسخه چاپی

تجهیز ناوگان اورژانس كشور به 2 هزار دستگاه آمبولانس

معاون اجرایی اورژانس كشور از ورود 2 هزار دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما، جعفر میعاد فر در بازدید و ارزیابی از اورژانسهای کشور در یاسوج گفت :به منظور تسریع و تسهیل در امر امداد و نوسازی ناوگان اورژانس کشور این تعداد امسال به مراکز اورژانس در سراسر کشور افزوده می شود .

وی با بیان ضرورت تجهیز واحد های اوژانس به کادر پزشکی متخصص از جمله جراح و اورتوپد و پیراپزشکی افزود : به منظور دسترسی آسان پزشک متخصص به بیمار تلاش شد امسال با استقرار پزشک متخصص در مراکز اورژانس های سراسر کشور به تامین نیاز بیماران سرعت داده شد.

بازرس ویژه ی وزیر بهداشت همچنین به تامین فضای فیزیکی مراکز اورژانسی اشاره کرد و گفت: تجهیز این مراکز در اولویت برنامه های اورژانس کشور قرار دارد که بخشی از این کار امسال اجرایی می شود .

وی همچنین به ماموریتهای روزانه ی اورژانس در خدمات رسانی به مصدومین و بیماران در روزهای اخیر اشاره کرد و گفت : در 10 روز گذشته بالغ بر 92هزار ماموریت انجام شد که 20هزار و 310ماموریت از این تعداد تصادفی بوده است و بیش از 16هزار و 970 مصدوم حوادث ترافیکی به مراکز بیمارستانی منتقل شدند .

وی همچنین از 83ماموریت اورژانس هوایی و انتقال 129مصدوم از این طریق به بیمارستانها در ایام تعطیلات نوروزی خبر داد .

میعاد فر همچنین از اورژانس شهر یاسوج بازدید کرد و گفت: 14 میلیارد ریال اعتبار اولیه برای نوسازی فضای فیزیکی این مرکز اختصاص داده می شود .

۱۳۹۵/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...