نسخه چاپی

گفت‌وگوی تلفنی وزرای دفاع ایران و سوریه

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی با همتای سوری خود پیروزی های اخیر ارتش سوریه به ویژه آزاد سازی شهر تاریخی تدمر را تبریك گفت.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، سردار حسین دهقان در این پیام پیروزی های اخیر ارتش سوریه به ویژه آزاد سازی شهر تاریخی تدمر که با نصرت الهی و در سایه ایمان، اتحاد و مقاومت مردم، دولت و نیروهای مسلح و مردمی سوریه به دست آمده را به ملت، نیروهای مسلح و بشار اسد تبریک و بر پشتیبانی مداوم و مستمر از سوریه تاکید ورزیده است.

سپهبد فهدجاسم الفریج وزیر دفاع جمهوری عربی سوریه نیز ضمن تشکر از برقراری این تماس، مراتب قدردانی خویش از ملت، دولت و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی را ابراز داشته و تاکید نمود که بدون شک پشتیبانی و مساعدت دوستان سوریه به ویژه جمهوری اسلامی ایران در این پیروزی نقش مهمی داشته و آزادسازی شهر تدمر گامی اساسی در مسیر پیروزی نهایی بر تروریست ها و حامیان آنان می باشد که بدون شک تداوم خواهد داشت.

وی در پایان ضمن تشکر مجدد از سردار دهقان از ایشان خواست صمیمانه ترین سلام ها از سوی نیروهای مسلح جمهور عربی سوریه را به ملت شریف ایران دولت و مقام معظم رهبری تقدیم نمایند.

سردار دهقان نیز در پایان این گفت‌وگوی تلفنی بر تداوم و تشدید عملیات نظامی برای ریشه کن کردن غده سرطانی تروریسم از منطقه و آزاد سازی مناطق باقی مانده در اشغال گروه های تروریستی تاکید کرد.

۱۳۹۵/۱/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...