نسخه چاپی

روسیه: كانالهای قاچاق نفت داعش قطع شد

ستاد كل نیروهای مسلح روسیه ازمشاركت شماری از نیروهای زبده این كشور در آزاد سازی شهر تدمر و همكاری با ارتش سوریه و قطع كانال های قاچاق نفت تروریست های داعش خبر داد.

به گزارش نما به نقل از العالم، "والیری گیراسیموف" رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه پس ازنشست روسای ستاد مشترک اتحادیه کشورهای مشترک المنافع در بلاروس، با بیان این که آزاد سازی تدمر از اهمیت استراتژیک برای مبارزه با تروریسم برخوردار است، گفت: عملیات روسیه در سوریه زمینه را برای ایجاد تحولاتی درآن کشور فراهم آورده و از پیشروی تروریست ها جلوگیری کرده است.

کانال های قاچاق نفت تروریست ها قطع شد

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روسیه گفت: حملات روسیه به تخریب پایگاهها و انبارهای سلاح و مهمات تروریستها و قطع کانال های قاچاق نفت که تروریستها را تغذیه می کرد، منجرشد.

وی افزود: ارتش و نیروهای مردمی سوریه حملات گسترده ای ضد گروههای داعش آغاز کردند این در حالی است که آتش بس در سوریه در مرحله اجراست.

گیراسیموف گفت: روسیه به زودی کارشناسانی به همراه ربات های مین یاب برای خنثی کردن مین های شهرتدمر به سوریه اعزم خواهد کرد. وی از کشورهای دیگر نیز خواست به این ماموریت بپیوندند.

از سوی دیگر " دیمتری بیسکوف " سخنگوی مطبوعاتی رئیس جمهوری روسیه ابراز اطمینان کرد که عملیات نظامی روسیه در سوریه توان رزمی و روحیه ارتش سوریه را تقویت کرده است.

وی افزود: عملیات نیروی هوایی روسیه در آزاد سازی تدمر نقش داشته است و هرگونه اجرای عملیات زمینی ارتش روسیه در آن منطقه را تکذیب کرد.

۱۳۹۵/۱/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...