نسخه چاپی

«دور دست‌ ها» در تلویزیون

با پایان تعطیلات نوروزی و پس از اتمام سریال «بیمار استاندارد»، اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «دور دست‌ها» به كارگردانی جواد ارشاد و تهیه‌كنندگی فریبا توكلی از امشب، چهاردهم فروردین روی آنتن می‌رود.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: با پایان تعطیلات نوروزی و پس از اتمام سریال «بیمار استاندارد»، اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی «دور دست‌ها» به کارگردانی جواد ارشاد و تهیه‌کنندگی فریبا توکلی از امشب، چهاردهم فروردین روی آنتن می‌رود.

سریال «دور دست‌ها» روز پانزدهم شهریور در پژوهشکده سازمان استاندارد ایران در کرج به طور رسمی کلید خورد و دهم بهمن تصویربرداری آن در شمال کشور به اتمام رسید.

این مجموعه تلویزیونی که محصول مشترک شبکه یک سیما و سازمان ملی استاندارد است، در37 قسمت 40 دقیقه ای تولید شده است که از شنبه تا چهارشنبه هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان «دور دست‌ها» آمده است: کارخانه روغن سازی رسول و صادق مدتی است دچار بحران مالی شده و آنها برای خروج از این بحران و حل به موقع مشکلات کارخانه، بخشی از سهام این کارخانه را واگذار می کنند غافل از این که خریدار سهام آنها «عماد بخشی» است، که با توطئه وارد کارخانه می شود ... .

دانیال حکیمی، هومن برق نورد، فاطمه گودرزی، فرشته سرابندی، ونوس حسن کانلی، بهرام ابراهیمی، مریم خدارحمی، کوروش سلیمانی، شهروز ابراهیمی، شمسی فضل الهی، معصومه کریمی، پویا مهدوی زاده، دایانا و دانا حکیمی، رحمان باقریان، معصومه آقاجانی، سیامک اطلسی، آیلار نوشهری، محمد عمرانی، صفاآقاجانی، علیرضا کفایتی، حسین محب اهری، جواد زیتونی، مهوش وقاری، محمد رضا غیاث آبادی، مختار سائقی، محمدرضا قربانی و محمدرضا رهبری از بازیگران سریال دور دست ها هستند.

۱۳۹۵/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...