نسخه چاپی

مهمترین برنامه آقای وزیر در سال ۹۵

وزیر ورزش و جوانان در نخستین نشست شورای معاونان در سال جدید با اشاره به نام‌گذاری سال ۹۵ گفت: فرمایش و تأكید مقام معظم رهبری در اقدام به عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی باید سرلوحه ما در اجرای راهبردها و برنامه‌های وزارتخانه باشد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، محمود گودرزی با تبریک سال نو به اعضای شورای معاونان وزارت ورزش اظهار داشت: امیدوارم سال 95، سال موفقیت ورزش ایران باشد.

وی با بیان اینکه در حوزه قهرمانی تبلور این موفقیت در المپیک ریو خواهد بود و تمام تلاش وزارت ورزش برای کسب نتایج خوب در این رویداد بزرگ است، تأکید کرد: برنامه اصلی ما در سال جدید المپیک و مسائل و نیازهای قهرمانان و موفقیت در این بازی‌ها خواهد بود.

گودرزی ورزش ایران در سال گذشته را موفق ارزیابی کرد و ادامه داد: ادعای ما بر اساس آمار و ارقام است. دو برابر شدن مدال‌ها در حوزه قهرمانی، توسعه بیشتر ورزش همگانی و تکمیل و تجهیز زیرساخت‌ها با توجه به میزان بودجه عمرانی تخصیص یافته به وزارت ورزش حکایت از موفقیت ورزش ایران در سال 94 دارد.

وی آرامش، امید و تقویت این حس در بین مخاطبان این دو بخش در جامعه را از دستاوردهای خوب وزارت ورزش و جوانان در سال گذشته دانست.

وزیر ورزش و جوانان درباره فعالیت‌های این وزراتخانه در بخش جوانان گفت: در حوزه جوانان با وجود تمام محدودیت‌های مالی و تکالیف سنگینی که بر عهده وزارت ورزش و جوانان گذاشته شده است، نمره قابل قبولی می‌گیریم.

گودرزی انضباط مالی و نگاه عدالت محور بودجه‌ای به تمام فدراسیون‌ها را از دیگر موفقیت‌های وزارتخانه در سال گذشته عنوان کرد.

گودرزی تأکید کرد: تمامی معاونان، مدیران کل ستادی و استانی در سال جدید با توان و همت بالا در خدمت اهداف نظام و کشور و اجرایی کردن شعار سال باشند.

۱۳۹۵/۱/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...