نسخه چاپی

عسگر اولادي مدعي شد:

پرتغال و گلابی اسرائیلی در بازار ایران!

عکس خبري - پرتغال و گلابي اسرائيلي در بازار ايران!

عسگر اولادی با تاكید بر ضرورت توقف واردات كالای مصرفی به ایران اذعان داشت: اگر مردم ما موز خارجی و یا پرتغال و گلابی اسراییلی را كه از طریق لبنان ومصر وارد ایران می شود را مصرف نكنند دچار چه مشكل جدی و اساسی خواهند شد؟


به گزارش نما ،اسدالله عسگراولادي رييس اتاق بازرگاني ايران و چين و عضو هيات نمايندگان اتاق بازرگاني ايران در گفت وگو با موج، با اعلام اين مطلب اظهار داشت: به منظور تحقق فرمان مقام معظم رهبري براي داشتن اقتصاد مقاومتي ابتدا لازم است تا به سمت صرفه جويي رفته و مردم دچار ولع مصرف نشوند درست همانند اتفاقي که طي هفته هاي قبل در بازار مررغ رخ داد و منجر شد تا داستان کودکانه اي در بازار اين کالا رقم بخورد.

وي گفت: امروزه بايد مردم ما همانند زمان جنگ رفتار کرده به گونه اي که کالاهاي مصرفي را در منازل خود انبار نکنند درست همانند زمان جنگ که مردم ذخاير کالايي خود را به ميادين و جبهه هاي جنگ ارسال مي کردند.

اين فعال اقتصادي افزود: ايرانيان بايد با صرفه جويي در مصرف و اکتفاء به حداقل داشته ها به آمريکا و متحدانش دهن کجي کنند زيرا اگر ما واردات خود را از کشورهاي مختلف متوقف کنيم قطعا دشمنان ما از تحريم ايران پشيمان خواهند شد.

رييس اتاق بازرگاني ايران و چين ادامه داد: مردم ما بايد در اين برهه زماني صبر پيشه کرده تا به پاداش وعده داده شده خداوند متعال دست بيابند.

عسگر اولادي با تاکيد بر ضرورت توقف واردات کالاي مصرفي به ايران اذعان داشت: اگر مردم ما موز خارجي و يا پرتغال و گلابي اسراييلي را که از طريق لبنان ومصر وارد ايران مي شود را مصرف نکنند دچار چه مشکل جدي و اساسي خواهند شد؟

عضو هيات نمايندگان اتاق بازرگاني ايران در پاسخ به اين سوال که آيا قطع واردات کالا در کاهش اشتغال زايي در کشور تاثير منفي نخواهد داشت و منجر به بيکارشدن افرادي که در چرخه توزيع مشغول به کار هستند نخواهد شد، تصريح کرد: اگر واردات کالاي مصرفي خارجي را متوقف کرده و به جاي آن بر ميزان توليد کشور بيفزاييم نه تنها در بخش اشتغال دچار مشکل نخواهيم شد بلکه مي توانيم تمام نيازهاي ايرانيان را به وسيله محصولات داخلي تامين کنيم.

اين فعال اقتصادي با انتقاد از اتخاذ برخي از سياست هاي تجاري و اقتصادي در کشور خاطرنشان کرد: در شرايط کنوني نبايد مسئولان ما با اتخاذ سياست هايي مانند افزايش ماليات بر ارزش افزوده، عوارض و يا اخذ يک در هزار کارت هاي بازرگاني زمينه خودزني اقتصادي در کشور را مهيا کنند.

۱۳۹۱/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...