نسخه چاپی

پرسپولیس را در آزادی شكست می‌دهیم

مدافع تیم فوتبال صبای قم گفت: در تلاش برای كسب سه امتیاز و حضور مجدد در جمع بالای جدولی ها، قطعا با انگیزه شكست پرسپولیس به میدان می رویم.

به گزارش نما، رامين رضائيان در گفتگو با مهر، اظهار داشت: از اينکه در ورزشگاه آزادي بازي مي کنيم خوشحال و با انگيزه هستيم و مي خواهيم اين ديدار را با اقتدار به سود خود به پايان ببريم زيرا جايگاه ما حضور در رده هاي بالاي جدول و تلاش براي کسب عنوان قهرماني اين دوره است.

وي ادامه داد: به هر حال ورزش برد و باخت دارد و با بدشانسي هايي هم که در ديدار هفته سوم ليگ برتر برابر تيم ملوان بندر انزلي گريبانگير تيم فوتبال صباي قم شد، نتوانستيم براي سومين هفته متوالي پيروز شده و صدر جدول را حفظ کنيم اما هنوز راهي طولاني تا پايان ليگ باقي مانده است و جبران مي کنيم.

مدافع جوان تيم فوتبال صباي قم با اشاره به بازي تيم صباي قم با پرسپوليس تهران در هفته چهارم ليگ برتر فوتبال کشور، تاکيد کرد: در اين ديدار براي کسب پيروزي و بار ديگر مدعي شدن، قطعا از فرصت‌هايمان به بهترين شکل ممکن استفاده مي‌کنيم.

وي با اشاره به شکست تيم فوتبال صباي قم در بازي قبلي ملوان بندر انزلي، اظهار کرد: در مقابل تيم ملوان بازيکنان تيم ما و از جمله خودم، با بدشانسي هاي زيادي مواجه شده و در عين حال فرصت‌هاي زيادي را از دست داديم که همين امر سبب شکست صبا شد‌.

زننده تنها گل صباي قم در ديدار با ملوان بندر انزلي در هفته سوم ليگ برتر، اظهار داشت: با توجه به اينکه پيش از فصل با پرسپوليس تهران يک بازي دوستانه داشته ايم، بنابراين از تيم حريف شناخت زيادي داريم و مطمئنا آن‌ها چون در بازي قبل خوب نتيجه نگرفته اند، يکشنبه شب براي جبران امتيازات از دست رفته خود بازي مي‌کنند و ما بايد با تمام قدرت و توان خود مقابل آنها قرار بگيريم.

وي با اشاره به اينکه بايد در اين بازي کنترل توپ و ميدان را در اختيار بگيريم، تصريح کرد: بازيکنان صباي قم قطعا به دور از هرگونه بازي احساسي توپ را در زمين به سود به چرخش خواهند آورد تا بتوانيم با دست پر ميدان را ترک کنيم.

گلزن صباي قم در ديدار با پيکان و ملوان در ادامه ياد آور شد: خوشبختانه در خط حمله خود از بازيکنان خوبي سود مي‌بريم به گونه‌اي که در ديدارهاي قبلي خود با استفاده از خلاقيت و توانايي آن‌ها مشکل گلزني نداشتيم و موفق شديم به خوبي دروازه حريفان را باز کنيم.

وي آمادگي بدني بازيکنان تيم صباي قم را يکي از نقاط کليدي اين تيم برشمرد و عنوان کرد: تيم ما قبل از آغاز مسابقات اين فصل با تمرينات فشرده و منظم خود را آماده کرده است بنابراين تا آخرين لحظه بازي با پرسپوليس با دوندگي‌هاي خود به دنبال کسب پيروزي هستيم.

گفتني است: تيم فوتبال صباي قم بعد از کسب دو پيروزي برابر پيکان تهران و ذوب آهن اصفهان و شکست مقابل ملوان بندر انزلي، يکشنبه شب در تلاش براي کسب سومين پيروزي خود در رقابت هاي فوتبال قهرماني باشگاه هاي برتر کشور به مصاف تيم پرسپوليس تهران مي رود.

۱۳۹۱/۵/۱۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...