نسخه چاپی

در دیدار رئیس رژیم‌صهیونیستی با پوتین چه گذشت؟

آغاز شمارش معكوس پایان بحران سوریه كه با تحكیم مواضع نظام سوریه و محور مقاومت به نقطه پایانی خود نزدیك می‌شود، صهیونیستها را به تكاپو واداشت.

به گزارش نما به نقل از العالم، آغاز شمارش معکوس برای پایان بحران سوریه که بیش از پنج سال بر این کشور سایه افکنده و باوجود تلاش های بی وقفه و دسیسه های رژیم صهیونیستی و متحدانش در منطقه و جهان، اکنون با تحکیم مواضع نظام سوریه و محور مقاومت به نقطه پایانی خود نزدیک می شود، صهیونیستها را به تکاپو واداشته است.

گزارشگر تلویزیون رژیم صهیونیستی در موسکو در این باره تصریح کرد: رئیس اسرائیل با پوتین در موسکو دیدار و گفتگو کرد. ریولین اولین مقام غربی است که پس از خروج ناگهانی روسیه از اراضی سوریه با رئیس جمهور این کشور دیدار می کند.

اغلب دیپلمات های جهان خواستار اطلاع یافتن از پشت پرده دیدار رئیس اسرائیل با رئیس جمهور روسیه هستند. در این دیدار اخرین تحولات منطقه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گفته تلویزیون رژیم صهیونیستی، دیدار رئیس اسرائیل با پوتین زمینه ساز دیدار نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل با رئیس جمهوری روسیه است و ریولین در این دیدار، چارچوب منافع اسرائیل را برای رئیس جمهور روسیه در هرگونه فرایند سازش در سوریه مشخص کرد.

گزارشگر رژیم صهیونیستی در موسکو افزود: رئیس اسرائیل پیش از سفر به موسکو و نشست با پوتین، دیدارهایی را با نتانیاهو و نهادهای اطلاعاتی اسرائیل انجام داد.

محور اساسی موضع رژیم صهیونیستی در قبال هرگونه فرایند سازش در سوریه که به جنگ این کشور پایان دهد، این است که فرایند سازشی که منجر به تحکیم موضع ایران و حزب الله دشمنان اسرائیل شود، ممنوع است و روسیه باید این مطلب را در راستای اجرای فرایند سازش پیش رو داشته باشد. تاکید بر این خواسته اسرائیل، محور نشست سه ساعته رئیس رژیم صهیونیستی با پوتین بود.

۱۳۹۵/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...