نسخه چاپی

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی

طرح كارت اعتباری خرید كالا كلید خورد

طحانپور با اشاره به جزییات طرح كارت اعتباری خرید كالا گفت: این وام به مبلغ چهار تا شش میلیون تومان و با اقساط 24 ماهه و بهره 12 درصدی به متقاضیان تعلق میگیرد.

به گزارش نما محمد طحانپور رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان با اشاره به کلید خوردن طرح اعطای وام خرید کالا گفت:طبق تصمیم گرفته شده این وام در فاز نخست به کارمندان آموزش و پرورش و بازنشستگان و کارمندان سازمان تامین اجتماعی تعلق می گیرد.

وی با اشاره به جزییات اعطای وام خرید کالا گفت:این وام به مبلغ چهار تا شش میلیون تومان و با اقساط 24 ماهه و بهره 12 درصدی به متقاضیان تعلق میگیرد.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی تصریح کرد:اعتبار چهار هزارو 200 میلیارد تومان برای این کارت ها در نظر گرفته شده و در فاز نخست بیش از یک میلیون کارت اعتباری خرید کالا صادر می شود.

طحانپور با اشاره به جزییات اجرای این طرح گفت:سه بانک در گیر این طرح هستند و با آمادگی بانک ها و سازمان های مربوطه متقاضیان می توانند برای دریافت وام کالا اقدام کنند.

وی با تاکید بر اینکه این وام شامل حال کالای تولید داخلی میشود گفت:یکی از مزایای این طرح این است که کسی نمیتواند این وام را جابجا کند و با مراجعه به واحد صنفی و کسر مبلغی از آن ،پول آن را دریافت کند بلکه نرم افزاری طراحی شده که این مبلغ مستقیم به حساب تولید کننده واریز شود.

رییس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت:تعداد واحدهای صنفی که در این طرح شرکت می کنند بسیار زیاد است ،ضمن اینکه فروشگاه های سازمان ها نیز در این طرح شرکت می کنند.

به گفته طحانپور قرار بود این وام در مرحله اول 10 میلیون تومان باشد که با جلساتی که با مسئولان وزارت صنعت و بانک مرکزی برگزار شد این مبلغ به شش میلیون تومان کاهش یافت و ضمن اینکه اقساط وام 24 ماهه شد تا هم تعداد افرادی در این طرح شرکت کنند و هم شرایط بازپرداخت برای مردم آسانتر باشد.

۱۳۹۵/۱/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...