نسخه چاپی

بهرام بیرانوند در گفتگو با نما:

برجام 2 و 3 و 4 اسم رمزِ خلع سلاح ملت در برابر آمریكا است

عکس خبري -برجام 2 و 3 و 4 اسم رمزِ خلع سلاح ملت در برابر آمريکا است

نماینده بروجرد گفت: دولت تمام هم و غمش را در سیاست خارجه و آن هم تعامل سازنده با كدخدا قرار داده است. اصرار فراوانی دارند كه بگویند آمریكا كدخدا است و دشمن بشریت نیست. تمام توانشان ظرف این چندسال به نظرم مصروف این فكر غلط شده است.

بهرام بیرانوند در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی نما ، در خصوص طرح برجام 2 از سوی رئیس جمهور و واکنش منفی رهبر انقلاب نسبت به آن گفت: به نظرم اولویت کاری آقای رئیس جمهور هر چیزی غیر از کار کردن است. یعنی هر وادی ای که فقط بتوانند در آن حرف بزنند و بعد به استناد به مسائل امنیتی، حرفهایی که با طرف مقابل زده شده را محرمانه اعلام بکنند بعد هم به استناد به اختیارات شورای عالی امنیت ملی، اجازه ندهند در خصوص نتیجه آن کسی سؤال بپرسد. این آن وادی است که آقای رئیس جمهور همیشه مشتاق است که در آن حرکت بکند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور دوست دارند وارد فضایی بشوند که نیاز به گزارش دهی به مردم نداشته باشد و جامعه فکر بکند که دارد فکر و کاری صورت می گیرد در حالی که ورود به فضای مذاکره مخصوصاً در بحث انرژی هسته ای، جز باج دادن به دنیای غرب، حاصل دیگری در بر نداشته است. خسارت بسیار سنگین، هزینه های بسیار سنگین و وعده های مفت و بی ارزش و قابل عبور از طرف غربی ها، حاصل دو سال و نیم، سه سال اتلاف وقتی بود که آقای رئیس جمهور صورت داد.

نماینده بروجرد با بیان اینکه آقای رئیس جمهور بهتر است به عرصه واقعی جامعه ورود بکند و نیازهای واقعی جامعه را ببیند، اظهار داشت: بحث اشتغال، معیشت، سر و سامان دادن به اقتصاد جامعه موضوعات مهمّی است که به نظر می رسد آقای رئیس جمهور مطلقاً علاقه ورود به آن ها را ندارد. نشانه عدم علاقه رئیس جمهور هم این است که برنامه ششم را ایشان معطل گذاشت و ورود دیرهنگامی به تنظیم آن داشتند. همچنین بودجه 95 را بسیار دیر به مجلس ارائه دادند. این نشان دهنده این است که دولت تمام هم و غمش را در سیاست خارجه و آن هم تعامل سازنده با کدخدا قرار داده است. اصرار فراوانی دارند که بگویند آمریکا کدخدا است و دشمن بشریت نیست. تمام توانشان ظرف این چندسال به نظرم مصروف این فکر غلط شده است. برجام 2 و 3 و برجام های دیگر، اسم رمز گام های دیگر برای خلع سلام و بستن دست ملّت و تسلیم در برابر آمریکای جهانخوار است.

وی در خصوص نامگذاری سال 95 به اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل بیان کرد: سال گذشته که به عنوان دولت ملت همدلی و همزبانی نام گرفته بود، ملّت و عناصر وابسته به ملّت این همدلی و همزبانی را رعایت کردند امّا آقای رئیس جمهور با استفاده از تریبونی که داشت کاملا در جهت عکس این نامگذاری قدم بر داشت و همدلی و همزبانی را با حمله مکرر به منتقدین به منصه ظهور رساند. امسال هم به نظر ما خطاب مقام معظم رهبری بیشتر به مردم و نخبگان است. از دولت آبی گرم نخواهد شد. دولت با توجه به اولویت هایی که دارد به دنبال گسترش واردات است و واردات در نقطه مقابل اقتصاد مقاومتی است.

۱۳۹۵/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...