نسخه چاپی

خسروی وفا: پرچمدار كاروان ایران تا پایان خرداد مشخص خواهد شد

شعار كاروان در دستور كار قرار گرفته است

رئیس كمیته ملی پاراالمپیك گفت: فردی را انتخاب خواهیم كرد كه به لحاظ ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری برای مدیران و مسئولان كاروان و از جمله خود من یك الگو باشد.

به گزارش نما به نقل از برنا، محمود خسروی وفا، رئیس کمیته ملی پاراالمپیک با اشاره به معرفی سرپرست کاروان پارالمپیکی ایران برای شرکت در بازی های ۲۰۱۶ ریو اظهارداشت: تصمیم‌گیری در مورد انتخاب سرپرست کاروان ایران یکی از مهم ترین کارها بود که خوشبختانه با بررسی‌های همه جانبه و همفکری در مورد آن به نتیجه رسیدیم و مقرر شد مهندس ایمان علیمحمدی، فرزند شهید دکتر مسعود علیمحمدی، دانشمند هسته ای ایران که عضو افتخاری هیات رئیسه کمیته ملی پارالمپیک نیز است، این مسئولیت را بر عهده داشته باشد.

وی تصریح کرد: تصمیم گیری های مهم بعدی در مورد معرفی پرچمدار کاروان و همچنین مشخص کردن نام و شعار کاروان است که رسیدگی به آنها در دستور کار قرار گرفته است. بر این اساس اردیبهشت ماه نام و شعار کاروان ایران مشخص خواهد شد و حداکثر تا دهه سوم خردادماه که سهمیه های پارالمپیکی ایران نهایی می شود نیز اقدام به معرفی پرچمدار خواهیم کرد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در مورد معیارها و ملاک های مورد نظر برای تصمیم گیری در مورد این سه موضوع توضیح داد و یادآور شد: تا به امروز افراد جانباز مسئولیت پرچمداری کاروان ایران در ادوار مختلف بازی های پارالمپیک را بر عهده داشته اند و همچنان هم ملاک ما توجه به این مسئله است. ضمن اینکه در عین حال لحاظ کردن معیارهای اخلاقی و رفتاری و اینکه این وزنه ها در کدام ورزشکار جانباز نسبت به دیگر ورزشکار جانباز بیشتر است نیز دیگر موضوع مهمی است که در تصمیم‌گیری به آن توجه خواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: به طور کل فردی به عنوان پرچمدار کاروان پارالمپیکی ایران در بازی های ریو دو ژانیرو انتخاب خواهد شد که به لحاظ ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری برای مدیران و مسئولان کاروان و از جمله خود من یک الگو باشد. شخصا به این مسئله خیلی اهمیت می دهم.

خسروی وفا همچنین در مورد انتخاب شعار کاروان پارالمپیکی ایران گفت: توجه به موضوعات اعتقادی و اسلامی چارچوب تصمیم‌گیری در این زمینه است. گاهی هم از شعار منتخب برای سال استفاده می کنیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک همچنین مناسبت های سالی، فصلی یا مناسبت های نزدیک به زمان اعزام به محل برگزاری بازی‌های پارالمپیک را جزو موارد در نظر گرفته شده برای انتخاب نام کاروان پارالمپیک ایران عنوان کرد و یادآور شد: تا به امروز چند اسم برای کاروان اعزامی به بازی های ۲۰۱۶ ریو دو ژانیرو در نظر گرفته شده که در نهایت در مورد یکی از آنها به توافق و جمع‌بندی نهایی خواهیم رسید.

محمود خسروی وفا گفت: انتخاب نام و شعار کاروان ایران و حتی پرچمدار، هر یک به جای خود از اهمیت زیادی برخوردار است چراکه هر یک به گونه ای معرف ماهیت کاروان ایران خواهند بود بنابراین در انتخاب آنها توجه زیادی خواهیم داشت.

۱۳۹۵/۱/۱۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...