نسخه چاپی

دستگیری سومین عضو شورای شهر تبریز

رئیس‌كل دادگستری استان آذربایجان شرقی از دستگیری نفر سوم از اعضای شورای شهر تبریز و یكی از معاونان شهرداری تبریز خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، حجت الاسلام حکمتعلی مظفری در گفت‌وگو با خبرنگاران با تایید خبر دستگیری سومین عضو شورای شهر اظهارداشت: در همین راستا یکی از معاونین شهردار تبریز نیز بازداشت شد که مراحل قانونی پرونده ارتشا و تبانی را در دادگستری طی می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه برخی دیگر از اعضای شورا نیز برای ارائه توضیحات به دادگستری احضار شده اند، گفت: تاکنون سه عضو شورا و از معاونان شهرداری بازداشت شده اند و پیگیری پرونده رشوه و تبانی تا حصول نتیجه ادامه دارد.

سعید شبستری خیابانی، یکشنبه 15 فروردین نیز، خبر دستگیری عضو دوم شورای شهر را اعلام کرد و گفت: این موضوع در ادامه روند رسیدگی به پرونده دستگیری عضو دیگری از شورای شهر تبریز بوده است.

وی در مورد خبری مبنی بر دستگیری برخی دیگر از اعضای شورا و آزادی آن‌ها با وثیقه خاطرنشان کرد: دستگیری و آزادشدن افراد با وثیقه مربوط به اعضای شورا نبوده و این خبر مربوط به افراد دیگری است که عمدتاً از پیمانکاران برخی پروژه‌های شهرداری تبریز هستند.

چندی پیش در اسفند ماه 94 نخستین دستگیری از سریالهای بازداشت اعضای شورای شهر به اتهام تبانی و اخذ رشوه اتفاق افتاد که منابع آگاه از احتمال تداوم این دستگیری هابه دلیل گسترش دامنه آن خبر دادند.

۱۳۹۵/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...