نسخه چاپی

وزیر دفاع: دشمن را در موضع غافلگیری قرار می‌دهیم

سردار دهقان با بیان اینكه توطئه‌های نظام سلطه به دلیل ذات شرارت آمیز و خباثت آلودشان همچنان ادامه دارد، گفت: هوشمندانه همواره دشمن را در موضع غافلگیری قرار خواهیم داد.

به گزارش نما به نقل از مهر، سردار حسين دهقان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح كه به منظور بازديد از صنايع وابسته به اين وزارتخانه به استان اصفهان سفر كرده است در جمع كاركنان شركت صنايع هواپيماسازي ايران (هسا) طي سخناني با اشاره به ظرفيت‌هاي با‌لقوه و با‌لفعل فراواني كه در كشور براي تحقق اقتصاد مقاومتي و نيل به رشد و تعالي وجود دارد گفت: سال ۹۵ سال تعيين كننده‌اي است و بايد با بهره‌گيري از فضايي كه بوجود آمده است گام‌هاي بلندي براي توليد قدرت نرم و سخت و شكوفايي اقتصاد مولد برداريم.

سردار دهقان با بيان اينكه توطئه‌هاي نظام سلطه به دليل ذات شرارت آميز و خباثت آلودشان همچنان ادامه دارد تصريح كرد: بايد با بكارگيري همه عناصر قدرت در حوزه‌هاي سياسي، اقتصادي، دفاعي، امنيتي و فرهنگي و در سايه هماهنگي و انسجام همه قوا كشور را در برابر تهديدات همه جانبه دشمن مصونيت بخشيد.

وزير دفاع با اشاره به عملكرد وزارت دفاع در ۲/۵ سال گذشته گفت: در اين بازه زماني با وجود همه محدوديت‌ها توانسته‌ايم ضمن تأمين نيازهاي چند برابري نيروهاي مسلح، به عملكرد چندين برابري در اكثر حوزه‌ها دست پيدا كنيم و اين حاصل نگرديد مگر در سايه همت، تلاش، روحيه جهادي و خودباوري دانشمندان، متخصصان و كاركنان وزارت دفاع كه با توكل به خدا و توسل به ائمه اطهار (س) شعار ما توانستيم را محقق كردند.

سردار دهقان، دستيابي به دانش و فناوري بومي برتري ساز را از اولويت‌هاي وزارت دفاع در سال ۹۵ ذكر كرد و افزود: با اين رويكرد هوشمندانه همواره دشمن را در موضع غافلگيري قرار خواهيم داد.

وي ادامه داد: امروز افتخار صنايع دفاعي اين است كه بدون وابستگي به خارج از مرزها و با اتكا به دانش و استعدادهاي داخلي با رعايت كامل استانداردها نيازهاي بخش دفاع را به خوبي پاسخگو هستند.

وزير دفاع در پايان، تعامل همه جانبه و سازنده با كشورهاي همسايه به ويژه كشورهاي حوزه خليج فارس را از رويكردهاي اصلي ديپلماسي دفاعي در سال جديد ذكر كرد و افزود: ظرفيت‌هاي فراواني براي همكاري وجود دارد و بايد با حسن نيت و اعتماد متقابل آنها را اجرايي كرد و در سايه آن امنيت پايدار را در منطقه نهادينه و از شر خطراتي همچون تروريسم نجات داد.

۱۳۹۵/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...