نسخه چاپی

جشنواره فیلم كوتاه «روح الله» سراسری شد

در آستانه برگزاری نخستین جشنواره فیلم كوتاه روح الله، با تصمیم ستاد برگزاری مقرر شد علاوه بر اصفهان به عنوان محل اصلی برگزاری، 12 استان دیگر نیز میزبان این رویداد باشند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، پس از اعلام فراخوان، هنرمندانی از شهرها و استان‌های مختلف کشور اقدام به ارسال و گاه تولید اثر برای حضور در این رویداد کردند.

بر همین اساس جشنواره تصمیم گرفت که همزمان با اصفهان در مرکز استان‌های: تهران، قم، خراسان رضوی، اردبیل، فارس، تبریز، کردستان، همدان، خوزستان، یزد، مازندران و سیستان و بلوچستان نیز برنامه نمایش فیلم‌های این جشنواره را برگزار نماید.

همچنین مقرر شد که در حاشیه نمایش این آثار، مسابقه نقد نویسی برگزار و به دو مطلب برتر نقد و تحلیل مردمی نوشته شده درخصوص فیلم‌های این جشنواره، سکه بهار آزادی اهدا شود.

نقدها و مطالب علاقه مندان پس از دریافت از سوی دبیرخانه، ارزیابی و ظرف چند روز برندگان اعلام و به دو نقد برتر هرکدام یک سکه تمام بهار آزادی اهداء خواهد شد.

جشنواره روح‌الله به دبیری محمد آفریده در دو بخش «فیلم» و «فیلم نامه» پذیرای آثار سینماگران و علاقه مندان است.

«اندیشه‌های امام خمینی (ره)» موضوع محوری این رویداد است که یکم تا سوم خرداد ماه سال 1395 در استان تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

همچنین در حاشیه این رویداد، 114 فیلم یک دقیقه‌ای با موضوع «اندیشه‌های امام خمینی (ره) ساخته خواهد شد تا در شبکه‌های مختلف تلویزیونی و اجتماعی به نمایش درآید.

این جشنواره از سوی معاونت هنری موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) برگزار می‌شود و شبکه مستند، انجمن سینمای جوانان ایران، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی،دانشگاه آزاد اسلامی،بنیاد شهید و امور ایثارگران،روزنامه اعتماد، عروج فیلم و... در برگزاری آن مشارکت دارند.

۱۳۹۵/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...