نسخه چاپی

چه كسانی آرزو دارند دولت روحانی4ساله باشد؟

به گزارش نما - ابتکار در سرمقاله خود نوشت:اینکه منتقدان حسن روحانی می‌گویند دولت وی چهار ساله‌ است و تک دوره‌ای می‌شود، مشخص و معلوم شد که این گفته از طرف کدام طیف اصولگرا مطرح شده است.

مخالفان دولت تدبیر و امید برای انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 تبلیغات زودهنگامی را آغاز کرده‌اند بدون اینکه از نتیجه انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی درس عبرت گرفته باشند و دلیل شکست خود را واکاوی کنند به تبلیغات پرداخته و در این چارچوب به دفعات صحبت‌های خاصی را مطرح می‌کنند به گونه‌ای که از قرار با عالم غیب در ارتباط بوده و از قدرت پیشگویی برخوردار هستند مبنی بر اینکه دولت یازدهم، دولتی چهارساله خواهد بود.

هم‌اکنون مخالفان دولت از تخریب دولت گرفته تا تخریب اصلاح‌طلبان و نیروهای مردمی سعی دارند با استفاده از تمام اهرم‌ها و ابزارهای خود استفاده کنند بدون اینکه بدانند دلیل شکست آن‌ها همین است که در مقابل اراده مردم قرار گرفته‌اند و منطق اراده مردم را هنوز نفهمیده‌اند. همان منطقی که توانست این دولت را بر سر کار بیاورد. هیچ تردیدی وجود ندارد که این اراده مردم، سال آینده هم همین دولت را برای چهارسال دیگر برای اداره امور کشور مستقر خواهد کرد.

مردم در انتخابات مجلس دهم نشان دادند که به دنبال چه اندیشه و هدفی هستند و سلیقه و اراده مردم کاملا مشخص شد. بهتر است افرادی که در مقابل اراده مردم قرار گرفته‌اند و گاهی مسائلی را حتی در ارتباط با دولت و با قصد انتقام‌گیری از رای مردم مطرح می‌کنند بیایند و با مردم همراه شوند و آنچه ملت ایران به دنبال آن است را درک کنند در این شرایط فقط می‌توانیم برای این افراد دعا کنیم که خدا توان درک اراده مردم را به آن‌ها عطا کند یا توان درک اراده مردم را ندارند یا اینکه درک کرده‌اند و به این دلیل که منافع آن‌ها مانع از آن شده که خواست مردم را بپذیرند خود را به خواب زده‌اند. در هر حال خواست مردم تداوم تفکر حاکم بر دولت تدبیر و امید است.

۱۳۹۵/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...