نسخه چاپی

درخواست افزایش قیمت خودرو ارائه شد

به گزارش نما - ایسنا نوشت:وزیر صنعت، معدن و تجارت در مذاکره با شورای اقتصاد تلاش می‌کند خودرو از لیست کالاهای انحصاری خارج شود.

دبیر انجمن خودروسازان ایران با بیان اینکه درخواست افزایش قیمت خودرو ارائه شده است، اظهار کرد: وزیر صنعت، معدن و تجارت در مذاکره با شورای اقتصاد تلاش می‌کند خودرو از لیست کالاهای انحصاری خارج شود.

احمد نعمت‌بخش گفت: شورای اقتصاد خودرو را در لیست کالاهای انحصاری قرار داده و به همین دلیل تعیین قیمت این محصول از سوی شورای رقابت صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه وزیر صنعت مکاتباتی با شورای اقتصاد برای خروج خودرو از لیست کالاهای انحصاری داشته است، خاطرنشان کرد: ظاهرا این مکاتبات هنوز در شورای اقتصاد در نوبت بررسی قرار نگرفته و نتیجه‌ای حاصل نشده است.

دبیر انجمن خودروسازان ایران ادامه داد: در این شرایط در سال جدید خودروسازان درخواست خود برای افزایش قیمت محصولات را به شورای رقابت ارسال کرده‌اند زیرا از اردیبهشت سال 1393 قیمت خودرو ثابت مانده است.

وی افزود: خودروسازان خارجی که برای فعالیت به ایران می‌آیند اعلام می‌کنند که باید بتوانند قیمت محصولاتشان را خودشان تعیین کنند و با قیمت‌گذاری دستوری خودرو مخالفند.

نعمت‌بخش با بیان اینکه قیمت‌گذاری خودرو باید از شورای رقابت خارج شده و در حاشیه بازار تعیین شود، اظهار کرد: با توجه به شرایط فعلی، تعیین قیمت‌ها در حاشیه بازار باعث افزایش قیمت‌ زیادی نخواهد شد.

۱۳۹۵/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...