نسخه چاپی

بازارچه های محلی؛ میزبان بانوان كارآفرین

رئیس اداره بانوان شهرداری منطقه ۷ از ثبت نام بانوان كارآفرین با هدف برگزاری بازارچه های محلی در سطح منطقه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، فهیمه احمدی خواه گفت: بانوان مرکز مهارت آموزی کوثر سال گذشته با شرکت در هشتمین نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفتگو ترغیب به همکاری در برگزاری بازارچه های محلی در منطقه شدند.


وی تصریح کرد: در سال جدید بازارچه های محلی برای ایجاد انگیزه و افزایش تولیدات داخلی در منطقه با مشارکت فعال بانوان علاقمند کارآفرین برگزار خواهد شد.


رئیس اداره بانوان منطقه 7 در ادامه تصریح کرد: با برپایی غرفه های ویژه زنان سرپرست خانوار در مجموعه های چندمنظوره شهربانو منطقه به منظور عرضه صنایع دستی این عزیزان تلاش کردیم در جهت توانمندسازی و ایجاد زمینه مناسب برای امرار معاش و کسب درآمد این قشر آسیب پذیر جامعه حرکت کنیم.


وی یادآور شد: مجموعه چندمنظوره فرهنگی ورزشی شهربانو 1 از پروژه‌های هدفمند شهرداری منطقه 7 بود که سال گذشته در پارک شهدای جوان واقع در خیابان دماوند با متراژ یکهزار و 200 متر بناي مفيد در چهار طبقه احداث شد و در سال جاری نیز دومین مجموعه شهربانو در خیابان مرودشت افتتاح می شود.


به گفته احمدی خواه، این مجموعه دارای امکاناتی از قبیل سالن چندمنظوره، کتابخانه، کافی شاپ، مزون خیاطی، پارک رفاهی و مهد کودک به همراه 500 متر فضای سبز برای اجرای برنامه های ورزشی ویژه بانوان است.

۱۳۹۵/۱/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...