نسخه چاپی

پزشكی و سلامت؛

با فشار این نقاط بدنتان سریع لاغر شوید

وزن كم كردن سریع بدون رژیم و ورزش را هم می توان تست كردو با طب فشاری آشنا شوید و نقاط مهم بدن كه با فشار دادن آنها برای رسیدن به تناسب اندام آماده می شوید بشناسید.

به گزارش نما به نقل از برنا، همه شما که درگیر اضافه وزن و چاقی هستید دوست دارید بدانید چگونه با روشی راحت و بی دردسر می توانید لاغر شوید. وزن کم کردن سریع بدون ورزش و رژیم هم راه و روش خاص خودش را دارد.طب سوزنی و طب فشاری صدها سال است که در حل مشکلاتِ گوناگونِ سلامتی به افراد کمک می کند. اگر این چهار نقطه را فشار دهید، به سرعت وزن کم خواهیدکرد.
طب فشاری نه یک حقه بازی است و نه چیزی گنگ و مبهم است، بلکه یک تکنیک پیچیده ی پزشکی است.به طور خلاصه، منطق این تکنیک این است که هر اندامِ بدن تان، مستقیما از مجراهای انرژی استفاده می کند که با نقاط خاصی از بدن مرتبط است.اگر قصد دارید عملکرد برخی اندام های داخلی تان را بهبود ببخشید، لازم است نقاط خاص شان را پیدا کنید، و متعاقبا آنها را ماساژ دهید.اگر این دستورالعمل ها را دنبال کنید، سوخت و سازتان تسریع می شود، در نتیجه، در طول روز بسیار پرانرژی خواهیدبود، و چربی اضافی کم کم شروع به از بین رفتن می کند، چرا که انباشت اش متوقف می شود.با این تکنیک کنترل اشتهای تان را آغاز خواهیدکرد و سبک زندگیِ کاملا نوین و سالمی را به وجود خواهیدآورد.
برای وزن کم کردن سریع کجای بدن را فشار دهیم

1. گوش
با ماساژ دادن این نقطه، سوخت و سازتان را تسریع خواهیدکرد، که به از دست دادن سریع تر وزن در تمام بخش های بدن کمک می کند. باید با انگشت شصت برای یک دوره ی زمانی 3 دقیقه ای، سه بار در روز، با فشاری یک نواخت و مداوم گوش ماساژ داده شود.



2. صورت
این نقطه درست بینِ بینی و لب بالایی واقع شده است. لازم است دو بار در روز به مدت 5 دقیقه آن را تحریک کنید. این ماساژ در کنترل گرسنگی و اضطراب مفید است. اگر وقتی استرس دارید زیاد غذا می خورید، پس این روش برای تان عالی است.



3. بازو
این یکی از نقاط کلیدی بدن است زیرا هر جزئی از انرژیِ درونی تان از این نقطه عبور می کند. با ماساژ دادن این نقطه، گرمایِ اضافیِ بدن را خارج می کنید و به بهبود کار روده کمک می کنید.



این نقطه را باید 2-3 بار در روز برای یک دوره ی 1 دقیقه ای ماساژ دهید.
4. ساق پا
این نقطه اکثرا در طب فشاری مورد استفاده قرار می گیرد و به آن زو سان لی می گویند. فشار این نقطه نه تنها هضم را بهبود می بخشد، بلکه برخی فرآیندهای التهابی در بدن را نیز فرو می نشاند.



نقطه ی منتسب به طول عمر یا نقطه ای علیه صدها بیماری است. این نقطه در زیر کلاهک زانو قرار دارد.به منظور پیدا کردنِ دقیق تر این نقطه، زانوی تان را با کف دست تان بپوشانید، اگر زانوی چپ تان را انتخاب می کنید، از دست چپ تان استفاده کنید، و بالعکس. این نقطه بینِ انتهای انگشت کوچک و انگشت حلقه تان به شکل فرورفتگیِ پایینی بین استخوان ها است.
ماساژ روزانه ی این نقطه در بعدازظهر، برای کاهش وزنی تا یک پوند (454 گرم) در هفته مناسب است.
این نقطه باید 9 بار در هر پا، موافق عقربه های ساعت ماساژ داده شود.
10 دقیقه در مجموع (5 دقیقه برای هر پا). ولی بلافاصله پیش از رفتن به رختخواب این ماساژ را انجام ندهید، چرا که می تواند باعث بی خوابی شود.
در طول مدتی که فشار وارد می کنید ناراحتیِ اندکی حتی درد، را تجربه خواهیدکرد، این دقیقا همان چیزی است که انتظار می رود، در غیر این صورت نتایج مطلوبی حاصل نخواهدشد.

۱۳۹۵/۱/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...