نسخه چاپی

واكنش تند پیروانی به اظهارات عابدینی

مدیر تیم ملی ایران خطاب به امیر عابدینی تأكید كرد بهتر است به تلاش‌های خود برای دبیركلی فدراسیون فوتبال ادامه داده و دست از اظهارات توهین‌آمیز خود بردارد.

به گزارش نما به نقل از مشرق،‌ افشین پیروانی مدیر تیم ملی ایران درباره اظهارات امروز امیر عابدینی گفت: آقای عابدینی برای بار سوم حرف‌ها و جملات توهین‌آمیزی راجع به بنده به زبان آورده‌اند. ایشان مدیرعامل بنده در پرسپولیس بوده‌اند و سعی کردم به احترام کسوت و مسئولیتی که در قبال بنده داشته‌اند حرمت گذاشته و پاسخ‌شان را ندهم اما تصور می‌کنند ما باید همیشه سکوت کرده و جوابی ندهیم.

پیروانی افزود: قطعا ایشان بار دیگر حرفی بزنند پاسخ خواهم داد و متاسفم که ایشان به جای حمایت از تیم ملی به سرمربی و مدیر تیم ملی تاخته و با فرافکنی حرف‌هایی می‌زنند که اصل ماجرا گم شده و به حاشیه کشیده شود. متاسفم که ما باید با مشکلات و نداشتن امکانات حداقلی مثل زمین تمرین و لباس و بازی تدارکاتی بجنگیم.

پیروانی تصریح کرد: کاش آقایان بودند و می‌دیدند که مدیر تیم هند در جلسه منیجر متینگ چگونه به تمرین در زمین نامناسب کمپ اعتراض می کرد یا عمانی ها حاضر نشدند در این زمین تمرین کنند. متاسفم واقعاً و نمی‌دانم چرا برخی به جای کمک به تیم ملی سنگ‌اندازی می‌کنند و می‌خواهند طوری جلوه دهند که انگار ما غیر واقع می‌گوییم. من احساس می‌کنم تیم ملی و ملی‌پوشان بد روزهایی را سپری می‌کنند در حالی که باید با آرامش و تمرکز و امکانات عالی راهی مسابقات مقدماتی جام جهانی شوند.

پیروانی در پایان گفت: آقای عابدینی شما بهتر است به جای فرافکنی و اظهار نظرهای مداخله جویانه درباره امورات پرسپولیس، تیم ملی و دیگر مسائل به کار خودتان بپردازید و دنبال مسایل مربوط به دبیرکل شدن خودتان در مجمع بعدی باشید و بدانید که از شما به عنوان یک فوتبالی انتظار می رود مشکلات تیم ملی را درک کنید نه اینکه فرافکنی کنید. من به احترام اینکه مدیرم بوده‌اید پاسخ اظهارات توهین‌آمیزتان را نمی‌دهم و سکوت کرده و حرمت می‌گذارم اما دفعات بعد بخاطر خودم و مسولیتی که دارم با ادبیات خودتان پاسخ‌تان را می‌دهم.

۱۳۹۵/۱/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...