نسخه چاپی

خرافه پروری در سایت‌های به ظاهر دینی

عکس خبري -خرافه پروري در سايت‌هاي به ظاهر ديني

ایزانلو گفت: خرافه پروری از اهداف سایت‌های به ظاهر دینی در فضای مجازی است.


به گزارش نما، حجت الاسلام بابا محمد ایزانلو در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: امروزه فضای مجازی، بستری است که جامعه با آن سر و کار دارد و دارای مزیت‌های بسیاری نیز می‌باشد.

وی با اشاره به تبلیغات دینی به شکل سنتی گفت: می‌توان از این تکنولوژی روز در راستای نشر و گسترش فرهنگ دینی استفاده کرد که دارای مخاطبان خاص خود می باشد.

وی اظهارکرد: اسلام و بزرگان دین هیچگاه با استفاده از تکنولوژی روز در راه نشر فرهنگ دینی مخالف نبوده‌اند و نیستند و آنچه که حائز اهمیت است آن است که علم روز چگونه و در چه راهی استفاده شود.

این مسئول گفت: خرافه پروری یکی از اهداف سایت‌های به ظاهر دینی در فضای مجازی است.

ایزانلو خاطرنشان کرد: گروهی برای پیشبرد اهداف انحرافی خود به بهانه نشر معارف دینی یک نوع خرافه پروری می‌کنند و با سوء استفاده از این تکنولوژی روز به افکار و عقاید دینی آسیب‌های جدی وارد می آورند.

وی ایجاد سایت‌های به ظاهر دینی را از جمله آسیب‌های فضای مجازی عنوان کرد.

ایزانلو ادامه داد: اگر فرصت تبلیغ دین در فضای مجازی برای تمامی طلاب حوزوی ایجاد شود فرصت را از بدخواهان دین خواهد گرفت و در تبلیغ فرهنگ درست دینی می توان یک گام جلوتر بود.

وی راه اندازی کتابخانه‌های دیجیتالی از سوی حوزه‌های علمیه استان را از راهکارهای آگاهی جوانان نسبت به مسائل دینی عنوان کرد.

ایزانلو در پاسخ به اینکه حوزه‌های علمیه استان تا چه حد در تبلیغ دین در فضای مجازی ورود پیدا کرده‌اند گفت: اساتید و مدیریت فرهنگی و فکری در حوزه دین به دنبال رسیدن به این اهداف هستند.

وی ادامه داد: پایه‌های تحصیلی در حوزه‌های علمیه استان در مقاطع اولیه می‌باشند و هر چه میزان سطوح پایه‌های تحصیلی ارتقاء پیدا کند به همان میزان مانگاری اساتید و همچنین موفقیت تبلیغات فرهنگ دینی در فضای مجازی بیشتر خواهد شد.

۱۳۹۱/۵/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...