نسخه چاپی

آتش‌سوزی در بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از آتش‌سوزی در بخش زنان بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس حمیدرضا دمرچیلو صبح امروز در حاشیه بازدید از ایستگاه مرکزی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار از آموزش اطفای حریق در ساختمان‌های بلند برای پرسنل ایستگاه مرکزی این سازمان و آتش‌سوزی در بخش زنان بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار خبر داد.

وی اظهار کرد: روز گذشته پرسنل شیفت عملیاتی ایستگاه مرکزی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار آموزش اطفای حریق را در ساختمان‌های بلند به مدت یک ساعت توسط مهدی پوراحمدی در محل این ایستگاه طی کردند.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهریار بیان کرد: همچنین ساعت 15 و 44 دقیقه عصر روز گذشته طی تماس با سامانه 125 آتش‌نشانی شهریار حریق در بخش زنان بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار گزارش شد.

وی تصریح کرد: ستاد فرماندهی سازمان بلافاصله زنگ حریق ایستگاه 101 مرکزی را به صدا درآورد و آتش‌نشانان با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حریق شدند.

دمرچیلو در پایان متذکر شد: در بدو ورود مأموران مشاهده شد البسه کارگران در بخش زنان بیمارستان تأمین اجتماعی شهریار به علت نشت پیک‌نیک و بی‌احتیاطی کارگران طعمه حریق شده که مقداری از آتش توسط پرسنل بیمارستان کنترل و با تلاش آتش‌نشانان حریق به‌طور کامل مهار و از گسترش آتش به بخش‌های دیگر بیمارستان جلوگیری به عمل آمد.

۱۳۹۵/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...