نسخه چاپی

راز سرقت‌های خیابانی زوج گدا

زوج جوانی كه به بهانه گدایی به سرقت و كیف‌قاپی در خیابان‌های مشهد دست می‌زدند در دام پلیس گرفتار شدند.

به گزارش نما به نقل از رکنا عقربه‌های ساعت 12:30 ظهر سه‌شنبه هفدهم فروردین ماه را نشان می‌داد که مردی در چهار راه آزادشهر مشهد فریاد می‌زد: کیفم را بردند‌، کیفم را بردند.

در این لحظه مردم، زن جوان دیگری را دیدند که با سرعت می‌دوید. او سر چهار راه سوار موتور مرد جوانی شد که منتظرش بود.

در این لحظه خودروی گشتی کلانتری 21 مشهد سر رسید و دزدان پیش از آنکه راهی برای فرار بیابند به دام افتادند.

مرد مالباخته که خوشحال بود پلیس در زمان مناسبی به صحنه سرقت رسیده است در تحقیقات گفت: سر چهار راه توقف کرده بودم که زن جوان برای گدایی به خودروی من نزدیک شد.

دلم برایش سوخت و کیف پولم را در آوردم. می‌خواستم کمکش کنم اما او ناگهان چنگ زد و کیف پولم را قاپید.

زن 25 ساله که سعیده نام دارد در تحقیقات پلیسی گفت: سر چهار راه‌ها گدایی می کنم و امروز با دیدن کیف این مرد که مشخص بود داخلش پر پول است وسوسه شدم، کیف را از داخل خودرو چنگ زدم و به سمت شوهرم که روی موتور منتظرم بود دویدم. ما سوار بر موتور قصد فرار داشتیم که مأموران کلانتری سر رسیدند و دستگیر شدیم.

شوهر این زن که بررسی‌ها نشان داد از دزدان قدیمی است در تحقیقات ابتدایی گفت:‌ مدتی است که همسرم سر چهار راه گدایی می‌کند و درآمدش خوب است. ما با هم کیف‌قاپی و سرقت‌های دیگر نیز می‌کردیم. امروز او خیلی فرز عمل کرد و می‌خواستیم فرار کنیم اما نمی‌دانم خودروی پلیس از کجا سر رسید و دستگیر شدیم. سرهنگ محمد بوستانی، رئیس پلیس مشهد در این باره به شوک گفت: تحقیقات از این زوج تبهکار برای کشف سرقت‌های انجام شده توسط آنها ادامه دارد.

۱۳۹۵/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...