نسخه چاپی

اختصاصی نما

چهل روز بی فرج الله سلحشور گذشت!‬‎

در روزگار كنونی ما این چنین افراد وفادار و متعهد به انقلاب كم پیدا می شوند افرادی كه تمام زندگی خود را صرف زنده نگه داشتن دین و آیین كنند. آن هم در زمانه ای كه هالیوود دنیا را قرق كرده و اهداف اسرائیلی خودش را به شیرینی به خورد مردم دنیا میدهد, كار كردن و جذب مخاطب قطعا سخت است

انالله و انا الیه راجعون...
همه میمیریم و مرگ حق است اما وقتی استاد یا بزرگی از دنیا می رود انگار نعمت از آن جامعه خاص رخت برمی بندد و تمام عوامل آن گروه اجتماعی هم این مصداق را درک می کنند. اما وقتی آن بزرگوار از دست رفته مردی, مردمی, مشهور و دلسوز باشد، دلسوز رسانه ایی که همه کشور ساعت هایی از زندگیشان را پای آن می گذرانند, یک ملت عزادار می شود!
فرج الله سلحشور تنها یک نویسنده و کارگردان نبود او پدر مذهبی سینمای ایران بود. پدری که در مصاحبه با مشرق گفته بود: «صرفا ایفای نقش در سینما و تئاتر هدفم نبوده است و اگر تاثیر مثبتی نمی داشتم، هیچگاه این کار را نمی کردم. امکان ندارد یوسف پیامبر(ع) را ببینم و ارتباط عاطفی و روحی با آن برقرار نکنم. به دلیل اینکه این سریال برگرفته از قرآن و کلام خدا و تفسیر معصومین (ع) است. و من طرفدار سینمای اسلامی ام و نه این سینمایی که وجود دارد. اگر انرژی مان را برای تجلی و ظهور سینمای اسلامی بگذاریم یقینا بخش اعظمی از انقلاب را احیاء کرده ایم.»
در روزگار کنونی ما این چنین افراد وفادار و متعهد به انقلاب کم پیدا می شوند افرادی که تمام زندگی خود را صرف زنده نگه داشتن دین و آیین کنند. آن هم در زمانه ای که هالیوود دنیا را قرق کرده و اهداف اسرائیلی خودش را به شیرینی به خورد مردم دنیا میدهد, کار کردن و جذب مخاطب قطعا سخت است اما کارگردان یوسف پیامبر با نیت پاکش اینقدر زیبا این کار را انجام داد که سریالش مهمان خانه های کشورهای همسایه هم شد. به طوری که کتایون ریاحی بازیگر نقش زلیخا میگفت: من به آقای سلحشور برای موفقیت سریال یوسف پیامبر تبریک نگفتم بلکه به ایشان گفتم نذرتان قبول!
متاسفانه در دوره ایی هستیم که با همه عادلانه رقتار نمی شود نزدیک های عید متوجه شدیم یکی از خوانندگان قدیم که با صدای ایشان خاطرات زیادی داریم دچار سرطان شده اند و هنوز یکماه نشده در تمام سایت ها و خبرگذاری ها مکرر این اخبار رفته و کاربران گرامی هم مراتب ارادت خود را بارها به این هنرمند نشان دادند اما کسی مثل سلحشور که یکسال و خورده ایی بیمار بود و بستر جا بود و فلج شد و از سرطان رنج می برد چند بار خبرش رفت؟ یا چند نفر ملاقات کننده از شخصیت های مملکت داشت؟ اصلا داشت؟ وزیری که به عیادت همه بازیگران و ورزشکاران می رفت چرا دور سلحشور را خط کشید؟
دنیا دو روز است و همه ما روزی به دیدار مرگ می رویم بیاییم منصفانه رفتار کنیم و قدر زحمات بزرگان را بدانیم!

۱۳۹۵/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...