نسخه چاپی

اعلام آمادگی هیئت اقتصادی ایتالیا برای توسعه همكاریها

رئیس هیئت اقتصادی ایتالیایی در سفر به تبریز برای افزایش همكاریها ، اعلام آمادگی كرد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صداوسیما ،معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی امروز در دیدار هیئت اقتصادی ایتالیایی در تبریز گفت : در صنایع پتروشیمی،داروسازی ،ماشین سازی ،تولید مواد غذایی ،دفع پسماند و صنایع نساجی توانمندیهای خوبی در آذربایجان شرقی وجود دارد و منطقه آزاد ارس ظرفیت مطلوبی برای همکاری است که آماده بسترسازی برای همکاری شرکتهای استان و ایتالیا در همه این زمینه ها هستیم.

پورمهدی، اجرای طرح های مشترک و استفاده از دانش روز اروپایی در زمینه هتل سازی ، ساخت بیمارستان ،تصفیه ی آب ،مرمت آثار تاریخی بویژه بازار سنتی تبریز و خودروسازی متناسب با استانداردهای اروپایی در تبریز را خواستار شد.

وی با تاکید بر جذب سرمایه‌گذاری خارجی در زمینه‌های مختلف و تولید محصولات مشترک در استان، گفت: پیش‌شرط حضور و فعالیت سرمایه‌گذاران خارجی در استان، ورود تکنولوژی و دانش فنی در کنار ورود کالاها و خدمات است.

رئیس هیئت ایتالیایی نیز گفت:ما از ارزش تاریخی و اقتصادی تبریز باخبریم و شرکت های زیادی داریم که مایل هستند با تبریز که قطب اقتصادی در ایران است، همکاری کنند.

آدولفو اورسون افزود:بخش گاز ،ساخت و ساز هتل و مراکز خرید، ساخت راه آهن و قطار شهری ،مهندسی انرژی های تجدید پذیر،ساخت بیمارستان ،تصفیه آب ، ماشین ابزار ، تولید محصولات بهداشتی و دارویی ،ماشین آلات کشاورزی ،سیمان و سرامیک و خودرو از زمینه ها برای همکاری با ایران است.

وی با اعلام آمادگی فعالان اقتصادی ایتالیا برای میزبانی از هیئتهای اقتصادی تبریز به منظور افزایش همکاری ها و آشنایی بیشتر با توانمندی های یکدیگر ، ابراز امیدواری کرد ، تا یک ماه آینده که باز هم به ایران خواهیم آمد قراردادها و تفاهم نامه های مختلفی بویژه در زمینه حمل و نقل و بیمه امضا کنیم.

۱۳۹۵/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...